Followers

Saturday 20 October 2012

MOTEL DESA - BIRTHDAY ABANG

SALAM.....

apa khabar kengkawan...fuhhh..dapat gakk update blog arini...hihi..n3 kali nie pendek jer sbb xder idea...huahuahua....

weekend baru nie...aku n famili makan2 sempena sambut birthday abang..famili aku mmg akan kuar makan ramai2 tiap2 kali birthday salah sorang dr famili kitorang..yg sponsor..semestinyer r my dad...hahaha...even birthday my dad pun..dia yg akan blanjer..kahkah..kami anak2 nie..kire bagi present jer r...so aritu kitorang gi makan2 kat Motel Desa..tempat nie mmg antara tempat yg kitorang selalu makan...kirenyer tempat feveret famili r..kahkah... biasanyer kitorang akan pergi makan samada kat Motel Desa, Taman Tamadun Islam (Tti), nasi arab Al- Edrus ataupun Paradise Dulexe...hihi..biasa larr..dah my dad yg blanjer kene ikut r citarasa dia..haha... tapi kat Motel Desa nie best sbb terletak atas bukit..soo..leh tgk view bandar kuala terengganu dari atas sini...mmg cantik..siap dr meja pun da dapat tengok laut dr jauh..cantikkk sangat!!! tapi sayang...masa kitorang gi sana..ipad abih betri..sempat snap sekeping dua..pastu KO...ngehngeh...xdapat nk tunjuk gambar pemandangan tuh..next time aku snap byk2 yer..


hihi..sekeping nie jer yg sempat...lagik satu keping gambar my twin ngan adikk..xsempat edit..erkkk..[sowy yong..nanti aku upload kat fb..ngeeeee...even gambar famili pun xsempat.. *sigh*]

khamis lepas jugak..pas keje...cam biasa..ikut en somi gi main RC..huhuhu...somi aku nie mmg boleh kata tiap2 hari gi main..almaklumlah..dah hobi.....aku pun selalu jer ikut...dapat gak amik2 angin kann..kalau duk umah jer...aku mmg cepat bosan..adikk pun mmg suke jenjalan...hihi


hah...aku ngan adikk...posing depan heli papa..hahaha...kalau kat umah tuh..satu bilik dah jadik bilik RC dia merangkap workshop RC..penuh ngan kapal terbang RC dia jer...huhu
next week..xsabar rasanyer...Majlis Aqiqah adikk...haha...wat sempena Hari Raya Qurban...ada lagik yg lum settle nie...huhu..nanti aku update pasal persiapan Aqiqah adikk yer...daaaa...

No comments:

Post a Comment