Followers

Monday 22 July 2013

IFTAR DENGAN FAMILY DI B'BETENG - TAMAN TAMADUN ISLAM- SUPERB!!!

AS SALAM..
 
weekend lepas..my dad anjurkan iftar untuk family di Restoran B'beteng Taman Tamadun Islam..termasuklah..anak2..menantu2..adik-beradik..biras2...sepupu2...anak2 sedara....fuhhh..memang ramai.. my dad book yg dalam dewan sooo..xder campur ngan orang lain lah..barulah heaven kannn...

 
 

apa yg aku nak cakap..memang best..menu yg banyak dan sedap2... berbagai-bagai pilihan..senang kata semua ada...meh aku tunjuk antara menu2 nye
 
adikk ngan sepupu aku =).. ok...main dish..yg kat bekang tu..ada 2 jenis..nasi beriani dan nasi putih..lauk pulak..ada udang masak merah..gulai...sayur...ayam masak halia...acar..dan macam2 lagi
 
aneka kerabu....kerabu sayur..kerabu seafood..salad...som tam.. sotong kangkung..dan lain2 lagi
 
 roasted lamb n ikan pari bakar.. dan aneka sos =)
 
ulam-ulaman pulak =) plus..segala jenis..sambal belacan..budu..tempoyak
 

kuih muih..murtabak..pulut...buah2an
 
segala jenis manisan..cewahh...bubur pulut hitam..bubur kacang..asam gumpal..dan rojak
 
 aku ngan en somi..tudung biru sebelah aku tu si ayu..yg jaga adikk..tapi masa nie..adikk duduk kat tokki...
 
our table n makanan untuk berbuka kitorang...hehehe... xdapat satu meja ngan adik beradik..sebab diaorg datang lambat...yg satu meja...adalah sepupu aku...para ibu dan bapa..plus biras..meja lain..berhidang..hehe..special sikit
 
nie meja adik beradik aku...hehe..yg berdiri tu..adik bongsu..baju merah tu abang sulong..my twin..tudung kuning n berbaju merah... sebelah abang aku tu..anak sedare aku =)
 
nie pulak akak aku no 2 ngan anak dia yg bongsu..akak aku lagi sorang xde..sebab ada di KL atas urusan keje
 
nie dia si Ayu dan adikk...adikk kann...xberenti asyik duk makan jer..huhuhu
 
nie dia meja para ibu dan bapak..hehe..my mom yg tudung kelabu kat tengah2 tu.. my dad yg rambut putih berbaju biru muda tu..hehe..walau rambut putih..tubuh still tegap..hensem!! hehe
 
nie pulak my sister inlaw...isteri abang aku..hehe..amboii..siap peace lagi yer
 
adikk..ngan buah feveret dia..tembikai....fuhhh..byk pulak dia mkn..risau aku takut angin..sib baik mlm tu ok..huhu
 
sekian cerita iftar aku ngan family..gambo2 sepupu sepapak xsempat snap semua..huhu..last sekali..gambo adikk
 
 
hye awak...amboiii...ngorat eh??? ^__^
 
 
MAMA ILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 comments:

  1. meriahnya makanan...nampak sedap semua tu

    ReplyDelete
  2. ramai tu ..best kan berbuka ramai2
    buffet dia pun banyak

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaa..makanan sangat variety!!best n mesti puas buka posa kat sini kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..betul tu..berbaloi..banyak pilihan

      Delete
  4. sedapnya..sumer makan peberet pantai timur ni..kalo gi buffet camni memang rambang mata..sumer nak makan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..betul tu..makanan pantai timur =)

      Delete
  5. seronok makan sekeluarga...makanan sedap2 pulak tu....

    ReplyDelete
  6. wah! banyak nya menu Iftar..seronoknya berbuka ramai2...
    adik suka tembikai ye..sama lah abg Pa'e..:)

    ReplyDelete
  7. ya Allah sedapnya semua ada mcm2 ea
    untunglahhhhh..ni leh bw balik ke lau x abis hehe

    ReplyDelete
  8. lia x pernah jejak kaki ke c2 lagi... wpon mak org sana...

    ReplyDelete