Followers

Saturday 10 November 2012

TAMAN TAMADUN ISLAM (TTi) AGAIN!!!!!

SALAM....

Ahad sudah...lagi 2 hari cuti lagi..yahooo!!!!!!

khamis lepas...kitorang satu famili dinner skali lagi kat Taman Tamadun Islam (TTi) sempena birthday akak aku...huhuhu..kann aku da cakap..nie mmg tempat feberet ayah aku.. *__* hahaha.. tapi kali nie en somi xder skali sbb still on the way balik dr kl... semua famili aku ada kecuali akak aku no 2...ada hal katanya...ank sulong n no 2 akak aku jer yg ikut kitorang...

aisehhh..cam biasa..mmg meriah malam tuh...bising xyah cakap r..malu jer kat org meja sebelah..hahaha..nak wat camner..budak2 tuh semua mulut ya ampunnn....bising duk pekik terlolong..mmmuahahaha... aku jer maintain baik... ^__^

ok..yg best lagik satu...birthday girl [gigurl lagi ker???? ngeeee] dapat enset samsung hokey.... ayah aku kasi hadiah... jeles?????? mmg aku TAK jelesss......kenape???? sbb aku pun dapat satu...mmmmuaahhhhh.. [gelak jahat!!] hasil daripada pujuk rayu..aku n twin...akhirnyer..kitorang pun dapat sorang satu..kahkah..yg best lagik..adik beradik aku semua xtahu melainkan aku, twin n parent aku..kahkah...beria ria diaorg ingat aku n twin beli sdiri...padahal..ayah aku yg belikan... thanks my dad!!! love u sesangattttt!!! ekceli ayah aku nie mmg pemurah..kalau anak2 mintak apa2 kan..mesti dia kasi..nak2 adik aku yg bongsu...mintak jer dapat..mintak jer dapat.. i jelesss tau!

ok..pic pun xsnap byk.. amik pun before makanan sampai..makanan sampai jer..teruss makan x hengatttt...sunyi sepi kejap ngan kelak ketawa budak2 tu..sbb memasing duk makan...ngeeee..dah makan..sambung balik terpekik melolong ...phewwww..

adik aku yg bongsu..n anak sedare aku..yg hujung anak sepupu aku..sebulan nie aku mintak tolong
dia jaga adikk skali ngan MIL...tgh tunggu result PMR..skang nie duk skali ngan aku..
my mom n my dad yg terchenta...abang aku yg berdiri..tgh gossip..

 nie dia budak2 yg bising tuh...hahaha...dia 3 org nie jer..bisingnyer cam 10 org
my sweetheart adikk n akak aku [birthday girl]
 


twin, abg aku n akak ipar...gambar tuan tanah jer xder.. sila anggap..twin aku tu aku jer..
sbb muka kitorang lebih kurang jer... T__T

 
 
ok..begitulah kisah sambut birthday akak aku..kek xsempat beli..ngeeee...semoga akak aku panjang umur, murah rezeki, diberikan kesihatan yg baik, n cepat dikurniakan cahayamata..aminnn


2 comments:

  1. Tak pernah sampai lagi kat taman ni..myb next time..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau datang Terengganu nanti..boleh lar melawat kat sana..ada byk monumen masjid seluruh dunia..hihih..

      Delete