Followers

Wednesday, 11 December 2013

PEEL BARU ^__^

AS SALAM...
Anak dara ila sorang nie..macam2 akal skang nie... nak pakai pampers kat luar lahh (pampers dah pakai kat dalam..dia nak pakai pulak lagi satu kat luar *__*), duk minum susu lam bakul lahh..hihi... dah lah tu..tdo lewat pulak skang nie..tak 11.00.... 11.30 mlm baru tido...feninggg mamanye..hihihi... pulak tu before tdo..mmg nak tgk Hi-5...jawabnye..tido kat depan tv lerr kite dikk...sian papa....tdo sorang2 kat lam bilik..huhuhu
 hahh..Nampak...kemain lagi duk lam tu sambil tengok tv..hihihi...geramm aihhh..macam2 akal skang nie... ^__^ xper...tu salah satu proses pembelajaran jugak....hehehe..
hahhh..ni pun satu..ayoyo adikk...apa itu...huhuhu ^__^
nak tergelak pun ada  kitorang laki bini..ada jerrr 'akal' baru yg dia nak buat..hehehe.. LOVE U ADIKK!!
MAMA ILA

15 comments:

  1. comel plak.. da macam superwomen.. .hiihih

    ReplyDelete
  2. comel!dh mcm2 ragam ye adik..hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..minum susu dalam bakul...pandai lah adik ni..dah banyak akal tu Ila..mmg mcm tu...apa pun tetap sweet..:)

    ReplyDelete
  4. alahai comelnya dia....minum susu dalam bakul..heheh

    ReplyDelete
  5. betol2 pakai pampers kat luar tu .. hehe.. lucu la si kecik ni

    ReplyDelete
  6. Adikkk berjaya buat Umi Qi ceria hari ini hahahhahahaahhahhhahha ketawa tau Umi Qi tgk keletah adikkkkk pakai pampers kt luar...ini nama yer double protection mama ila hahahhahaha lucu tau...bijak nih

    ReplyDelete
  7. muahahaha kelakor lah adik nani ni
    yg pakai pampers kat luar x menahan tu
    sure gelak sakan mummy babah dia ek ekeke

    ReplyDelete
  8. makin besar, makin mcm2 idea keluar ;)

    ReplyDelete
  9. mcm2 pe'el ye adik nani skrg..hikss

    biasa la kan..kdg2 geram..tp cute lah

    ReplyDelete
  10. hahaha..pampers kat luar la plak =.=

    ReplyDelete
  11. Hahaha. Adik ada tengok superman ke? HewHewHew.

    ReplyDelete