Followers

Monday 6 August 2012

BAJU DAH CUKUP..OKEY..ADIK DAH BOLEH RAYA!!! NGEEE..

Salam Ramadhan...

Ahad lepas..pas keje..aku gi beli baju raya adikk..yer larr...dari last week agy tunggu nak gi beli ngan en somi..tp en somi asyik busy..huhuhu..kann dah dekat nk raya lagi rr..susah nk beli..bukan apa..ngan jalan jamm....kedai n shopping complex pun mesti penuh..dari pengalaman aku sebelum2 nie..lagi dekat nk raya lagi ramai org yg shopping last minute nie..hihihi..soooo...baik aku beli skang..xmo tunggu dekat2 nak raya..tu pun.. Masyaallah..nak sampai sana pun..jalan..ya ampunnn..jamm oooooo...yer r..dah ko gi beli pas keje..mmg r jamm sbbnyer semua org baru kuar ofis..semua sebok nak balik prepare juadah berbuka..or beli makanan untuk berbuka kann..hihihi..ok..ok..

sampai kedai pulak..adeiiii..rambang mata maaaaa.......banyak giler wehh baju yg aku berkenan...cute-cute...comel2...hihihi..kalau aku kaya..mau aku beli satu untuk setiap design gaun tuh..tapi memandangkan aku xder r kaya sangat...ngeeee..so kena r pilih2 kannn..xleh r nak beli semua..hihihi...

Tadaaaa...nie hasil belian baju raya n kasut adikk ahad lepas...hihi...



nie blouse untuk adikkk....en somi suka yg putih tu..bling2 gitu..lam pic nie xnampak sgt bling2 dia..kihkih



nie pulak skirt jeans..aku mix n match ngan baju merah nie...cardi pulak aku beli sbb blouse adikk semua yg nampak ketiak..hihi..[sbb adikk eczema..so..xleh panas..untuk selesa..aku beli yg xde lengan..kalau hujan n sejuk..aku pakaikan ajer cardi nie..hihi]


hah..masa aku beli..kasut size kecik..yg nie jer ader...huhu..so..xder pilihan..aku amik gak yg nie..nasib colour putih..so..boleh r match ngan semua baju...[aku nak carik warna biru satu..sbb baju adikk byk colour biru.. =) kena beli online gak kot..byk pilihan yg cute cam brand mothercare]

last week jugak..baju kurung adikk yg aku order online ritu da sampai..huhuu...comel sangat siap ngan headband skali..
[biru jugak..adeii..no pinky2 eh raya nie??]



baju n sluar nie..my MIL yg kasi...ala2 boy cket baju nie..tapi cute..i like..hihi


Lagi 2 nie aku da lama beli...niat asal pun..memang nk beli n simpan untuk raya...so..ada gak satu pink colour punyer..hihi

Ok..da banyak baju adikk..so..cukup r tu kot...tapi tadi my mom cakap ada beli baju adikk..jeng..jeng...hihi..tapi aku xsempat agy tgk..balik keje nie nak singgah umah my mom r..kihkih


p/s: semalam...tanya my MIL raya mana tahun nie..my MIL cakap raya kat Terengganu.. oyyyeeee!!!!!  yes!!! yes!!!!... dr aku lahir sampai lani..tiap2 tahun mmg aku raya ngan family..hihii..xpernah agy aku xraya ngan diaorg..lagi pun adik beradik aku mmg kawen ngan org terengganu gak..so..tiap2 tahun mmg semua adik beradik raya sama-sama..yeay!!!!






2 comments:

  1. terus terang cakap...aty jeles giler ngan baby gurl sebab baju derang banyak jual dan banyak pilihan..!!! aty gi mane2..kalau ade saler..melambak baju baby gurl belonggok2 macam2 fashion..sampai hari tu cakap kat asben..beli ar sepasang-2..hahahaha..sebab murah dan cantik2..[tapi tak beli pon sebab laki tak kasi] ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi...betul tu..ila pun..kat kedai..rambang mata..kalau boleh beli..nk beli byk..huhu..tapi..duit xbyk..kihkih..aty..cute r qaleef...comel...baju baby boy pun comel tp cam xder byk pilihan kann...kena byk main ngan colour..tp baju baby boy mahal kann dr baby gurl..

      Delete