Followers

Saturday 25 August 2012

FESYEN RAYA ADIKK

Salam 7 Syawal...



Hahh...apa khabar semua..hihihi..nie mesti masing2 duk sibuk beraya lagi kann....ayoooo..besok da start keje..waaaaaaa...malassssss sangat...huhu...yer r..camni r jadinyer bila dah cuti lama sgt kann...hihi...

Tahun nie 1st time adikk beraya...soo...bergaya sakan okey adikk...hahaha..nie semua keje maknyer... akak aku siap cakap..aku nie buat adikk cam patung..hahaha..duk pakaikan adikk macam2 ....hihi...xper r kann..anak baru sorang..kihkih...meh kita tgk fesyen raya adikk

berbaju kurung adikk di pagi raya..hihihi..ayu...aku rasa ank aku nie cam da besar bila pakai baju kurung..dah jadi anak dara...cewaahhhh...
bila dah tghari..adikk da start nk meragam...huhhu...so..tukar baju..maybe xselesa kot...panas...awww..seksi okey =p

aisehhh..beso bebenor yer bunga kat atas kepala adikk nie..hihi
haha..siap bertie okehhh...cam pelajar kat sekolah korea pun ade aku tgk.. =P

gaun nie aku suka..hahh..adikk nampak ceria sangat kalau pakai purple


awww...senyuman mu....hahaha..adikk pandai posing okehhh
suci murni...hahaha...tomei anak mama nie senyum...mmg mama cair okey
okey...adikk nk sambung beraya..hihihi...daaaa

2 comments: