Followers

Tuesday 14 August 2012

CUTI RAYA..YAHOOOOOO...

Salam 25 Ramadhan...

waahhhh..ramai dah blogger yg update pasal cuti raya...hihihih.... ape yg aku nak cakap adalah..yahooo!!!!! esok last day aku keje...oyyyeeeee...kihkih...suke bebenor yer nie..huhuhu..kalah budak2...

sebenarnyer ofis aku keje cam biasa sampai khamis..tapi aku jer yg 'ter'advance cuti..kihkih...sbbnyer mood raya dah datang..malasss pun dah datang...huhu..better aku cuti..lepak2 kat rumah ngan adikkk...soo... 10 hari r aku cuti raya....yeehhaaaaa.... pasni mesti semua update pasal raya lak kannn.. ok..xsabar nk baca kisah raya kawan2 semua... daaaaaa



nak gakk letak gambar adikk...yeay..adikk nak raya.... =P


p/s: pas keje nak singgah amik headband adikk yg aku order untuk raya..weeeee



No comments:

Post a Comment