Followers

Tuesday, 17 September 2013

WORDLESS WEDNESDAY #36 - BEFORE & AFTER

AS SALAM...
 
Salam Rabu kengkawan...arini wordless sudahhhhhhhh...
 
BEFORE
 
 Nie dia tempat dak kecik nie main2...hehehe...kat ruang menonton jer..xder playroom..



AFTER

muahahaha..makin sempit ruang kitorang untuk istirehat sambil tgk tv...hehehe..xper lah dikk..asalkan adikk bahagia...hehehehe..korang tengok..kitorang kalau rehat2 sambil tengok tv..memang baring2 cenggitu..sebab tu siap toto bagai...hehehe..tu adikk tu ..tengah layan tv r tu..
 
 
 
MAMA ILA 

18 comments:

  1. haha...ragam ada nak kecil....takpe, yg penting selesa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tu pasal...asalkan happy tgk dia main depan mata kita

      Delete
  2. seronok nya dia... penuh mainan...

    ReplyDelete
  3. tgk sekali imbas pon tau anak gegurl sbb mainan byk pinky gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..kannnn..Nampak sangat... =)

      Delete
  4. bestnyer khemah tu..nak gakla..hehe..sama sis..rumah kita pun sempit penuh brg aisyah je.hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ye ker.. samalah kita kann =)

      Delete
  5. wah..banyaknya mainan adik.. takpe, adik main kt situ senang nak pantau..:)

    ReplyDelete
  6. tak pe...boleh ajar kemas lepas main semua tu...lama2 nanti adik biasa. Tak taulah kalau mama mmg jenis org yg rajin.

    ReplyDelete
  7. takpe, takde playroon pon takpe..senang kan, kalau anak main depan mata kita..:)

    ReplyDelete
  8. meriah tempat menonton....:)

    ReplyDelete
  9. meriahnyaaaa brg2 dia..hehehe..warna warni..sempit sikit xpe lah kan :D

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. wah.. seronoknya, banyak mainan dia..

    Jom singgah Mama

    ReplyDelete
  12. untung adik..byk betul toys dia
    mcm2 kaler..tp kaler pink sgt striking..n bila tgk mmg cantek sgt bilik ni
    el suka kemah tu..rs nak beli kat alana..tp dia dh makin besar hehe

    ReplyDelete
  13. Bestnya adikk ad tempat main sendiri.terjngin nk buat untuk ali...tapi dia lagi suka main dekat luar.asyik tendang bola ngan kejar kucing je....

    ReplyDelete