Followers

Monday, 28 January 2013

ADIKK MAKAN KAT SUSHI KING LAGI...YEAY!!!!

SALAM....

adikk makan sushi lagi..yeay!!! hahahah...kalau dulu makan kat JB sini tapi kali nie kat Low Yatt pulak...masa kitorang gi KL weekend lepas...en somi ajak singgah kat Low Yatt Plaza..nak beli barang katanyer...aku on jer..dah kata nak jenjalan..kita follow ajer... tekak pulak dah rinduuu nak makan sushi...almaklumlah feveret..Terengganu kan xder Sushi King....ehemmmm....

pas tunggu en somi beli barang dia...bawak adikk round kat situ..sambil tolak stroller..adikk bukan nyer boleh duk diam lama2...kalau naik stroller nak gerak jer selalu..kalau brenti jap..dah mula hok..hek..hok..hek..nak kuar dr stroller..huhu...sooo..terpaksalah tawaf level tu 10 kali..sementara tunggu en somi yg tak habis2 lagi memilih n membeli barang..huhuhuhu...lama jugak hokey.. perut dah makin lapar... pas en somi sudah beli..cepat2 ajak en somi makan..kat Low Yatt kebetulan pulak ada Sushi King..apalagi...kasi terjah...hihi....ekcelly adikk memang suka sushi tau..aku suap sushi tu ngan ikan salmon goreng..hihi..


hahhh..tengok tu..kemain suke dia makan..percaya tak???? memang adikk suka makan sushi....dah terikut2 ngan mama n papa dia yg gila sushi... hamboi adikk..gelak sakan..nampak gigi kat atas..satu jer pulak tu...lagi sebelah baru tumbuh..boleh pulak dia tumbuh satu jer dulu..kihkih..belah bawah dah ada 2 batang gigi kat tengah..


hahh..tu jer yang aku nak criter untuk n3 kali nie...nak sambung makan..hihihi.. hepppp..boleh pulak sambil makan..sambil update blog..hihihi..x nyempat2...


Daaaaaaa


MAMA ILA

10 comments:

  1. Huyaiii dekat 1thn lebey xmkn sushi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi...lama tu...sila pergi makan sekarang..hihi

      Delete
  2. amboiii Adik suka sushi... dah ikut peberet mama papa lah ni..hehe.. suka tgk dia happy jer makan sushi...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tu lah..adikk suka sushi...

      Delete
  3. amboi..beshnyer dia mkn sushi ye..

    ReplyDelete
  4. salam kenal....singgah dan follow sini....jom singgah blog yan pula.....blog 1 main masak2 2 permata hati mama....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal yan..done follow..thanks =)

      Delete
  5. serius geram budak ni tersengih jer.. suka sushi, hamboi high taste :p

    ReplyDelete
  6. sushi..cedap tu.lama tak makan sushi.yum yum..

    ReplyDelete