Followers

Wednesday 30 January 2013

GOSSIP KITCHEN AGAIN!!!!!

SALAM...


Lunch semalam aku n officemate..Kak Erina n Hassan gi makan kat Gossip Kitchen...huhu..nie 2nd time...yang mula2 aku gi dulu..ngan en somi n adikk sini ... kali nie aku order marina seafood...kak erina order chicken chop..n hassan order nasi paprik... ekcelly Gossip kitchen nie francies ala2 SC jugak...tapiiiii..pilihan menu dia lagi banyak...seyes..memang lagi banyak compare ngan SC....n lagi sedapppp...hihihi...

time kitorang gi lunch..mmg xramai pun orang 2 or 3 table jer customer masa tu..last time aku gi ngan en somi tu..petang..kat2 kul 6..masa tu...mmg full jugak lah table... sooo...tghari tu kitorang makan relex jer....

kanan atas tu marina seafood yg aku order..sedapppp.... yg bawah..chicken chop...ada sos blackpaper ngan sos cili...n atas..officemate aku..hassan...nasi paprik seafood..ekcelly dia request suh amik gambar makanan ngan tuan dia skali...huhh..

Harga2 menu ada yg mahal n ada yg harga standard biasa...bergantung ngan menu apa yg korang order...kalau marina seafood tu..rm10.00+++ sajor...paprik pun rm10.00+++..  chicken chop lam 14.00 +++ kalau x silap..oklah tu kannn....

hmmm..oklah..mau sambung keje sudahhhh...daaaaaaaa



MAMA ILA


5 comments:

  1. aida ni memang suka western food.
    bab harga tu memang gitu-gitu la harga nyer di mana-mana. melaka ni murah skit kot :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..betul tu..kalau western harga standard kann..tapi kat terengganu..kalau nasi berlauk..mmg mahal..hihi

      Delete
  2. Sedap2 je nampak makanan tu ILa.. harga pun kira standard lah kan? mampu bayar..:)

    ReplyDelete
  3. hahaha requst gambar sekali tuan tu... kalau dapat makan macam ni ngan harga macam ni, mmg saya tak masak. haha

    ReplyDelete