Followers

Saturday 5 January 2013

KORANG TAHU TAK PASAL DRYPERS REDEMPTION GIFT???

SALAM....

hahh...ramai jugak aku rasa dikalangan kita yg menggunakan diapers brand Drypers nie kann untuk anak2 kesayangan kann..termasuklah aku..hihihi..korang tahu tak yang drypers nie leh redeem gift?? gift dia pulak best2 aku tengok..tapi xtahu lahh kot2 aku yg terlambat tahu pasal nie..kihkihkih..xper..just nak share kalau2 ada yg belum tahu..rugi jugak..benda free kannnn..haha.. (aku just share..xder di bayar apa2 pun..)

tapi sebelum korang leh redeem gify korang kena lah isi borang untuk drypers happy family club..senang jer..xbyk pun kena isi...pastu xder kene bayar apa2 pun..free..pas isi leh lah submit borang tu..cam aku aritu..aku beli kat giant..sooo..aku isi kat situ..teruss hantar kat staff yg jaga kat area diapers nie..hihi.kalau malas nk isi..leh isi kat rumah..then leh pos or pulangkan balik form tu masa korang datang untuk beli lagi skali..ngehngehngeh...


hahh..mula2 korang isi dulu borang nie..free jer tau...hihi
cam aku..aku guna drypers wee wee dry size M...ekcelly..
nanti point dia beza2 tau ikut size n jenis drypers yg korang beli =)

yup...korang kene gunting n kumpul bar code nie tau..
sebelum buang plastik nie..jgn lupa gunting dulu..hihihi..
pas korang kumpul..leh lah kira brp point yang korang dapat n pilih lah mana satu korang nk redeem..hohoho


nie antara gift yg korang leh redeem..tapi yg nie habis..31 dec 2012...soo untuk redemption baru..hadiah dia dah lain lah yerr...nanti dah dapat borang redeem..lam tu korang leh tgk gift apa..hihi..ok..


p/s: aku dah guna drypers nie dari adikk lahir sampai skang nie...baru 2 kali kott bocor..tu pun sbb lama sgt x tukar..hihi..mmg bagus drypers nie

Daaaaa


MAMA ILA

6 comments:

  1. dulu2 Pa'e pun guna drypers ni..memang bagus kan?
    good luck Ila..nti klu redem share lah ya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..mmg bagus..hihi..ok2..nanti dah cukup point..ila dapat tukar ila bgtahu ek..hihi

      Delete
  2. dulu anak lahir n umo 1thn pki drypers..skun dah tuko cap tesco jek hehehe..murah :)

    ReplyDelete
  3. kita x pernah redeem pun hehehe x tau leh redeem banyak dah buang dah ..
    salam kenal jugak ..follow too

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..ila pun baru2 lah jugak tahu tapi aritu akak ada bgth suh simpan bar code tuh..tapi dia x cakap leh redeem...ila pun simpan jer lah...ada yg buang..hihi..aritu gi giant beli barulah staff yg jual kat situ bagitahu n terangkan nk redeem camne..hahaha..xper..kumpul byk2 pasni br redeem..hihi

      Delete
  4. sy sblm ni guna pet2 tp berkenan leh redem camni, suh hubby beli drypers.. hihii

    ReplyDelete