Followers

Sunday 13 January 2013

FAMILY DINNER ALA RUMAH KAMPUNG- D'MUARA LIVE SEAFOOD

SALAM..


Jumaat malam yang lepas...my dad ada wat family dinner ajak saudara mara makan sebagai tanda terima kasih sebab dah tolong family kitorang sepanjang majlis kawen kembar aku tu..huhuh..memang happening sangat..riuh ngan suara kitorang jerrr kat situ..hihihi..

Restoran tu namanyer D' Muara Live Seafood...my dad order steamboat untuk 3 meja..n setiap meja 2 set steamboat..huhuhuu..mmg best!! aku n en somi sajer pun 1 set..memang banyak n puas hati lah kannn..hihihifuhhhh....aku mmg suggest sape2 yang nak makan steamboat..kat sini antara steamboat yang paling best kat terengganu.. hihihi..

aku suka makan kat sini sebab..deco dia ala2 rumah lama..ekcelly restoran nie sebenarnyer memang asalnya sebuah rumah yang mempunyai nilai budaya terengganu...dan diubah menjadi restoran...kirenya kitorang makan lam rumah lahh..hihi..korang leh tengok design dia lam gambar atas nie..sooo kengkawan yang bukan orang terengganu..aku suggest sesangat kalau datang ganu..try makan kat situ.. pastu tepi restoran nie tempat bot2 nelayan parking..hihi..mmg unik okey...


Cer korang tengok steamboat dia..terliur tak??? ngeh3...memang superb..aku kasi 5 star..hihi
 
adikk badmood malam tuh sebab dah mengantuk..huhu..aku n en somi pun makan kelam kabut..makan gilir2..pas mak aku sudah makn..dia dukung n main2 ngan adikk..barulahhh aku leh makan ngan tenang..hehehe.. lagi satu..adikk kan puteri lilin..panas sket mulalah mengamuk..dah kata ko bakar sotong n udang kat situ..mana x berasapppp adikk..hihihi..kesian...dah lah xleh makan..makan bubur sudahhhhh..


ini lah family kesayangan aku..hihihi...gambar dr
kiri atas: [my mom..my dad..n akak aku no 2]
kanan atas: [en somi..kusyuk memasak..ngeh3]
bawah kiri: [adikk lelaki aku yg bongsu..pun sibuk memasak untuk parent..huhu.. akak ipar aku..yg tudung hitam..abg aku terlindung..hihi]
bawah kanan: [akak n abg ipar..my dad n kiri sekali tu anak sedare aku]
 
yg xder lam gambar..my twin [kursus] n abang sulong [terlindung akak ipar aku..kihkihkih] n akak aku  no 2 ngan anak2 dia [datang lambat..dah start makan..hye2 bye2 kamera..]


mak sedare..bapak sedare n sepupu2 ku
 
 
 
ok..berakhirlah dinner famili kami yang best n happening...sampaikan pekerja2 kat situ pun pening ngan kitorang.. best makan reramai camni selain makan dapat mengeratkan silaturrahim antara keluarga..thanks my dad sebab belanje!!!..hehehe..
 
 
Daaaaaaa...
 
 
 
MAMA ILA

7 comments:

  1. syoknyer makan beramai2....tp x pernah pegi pun lg...hehhehe...

    ReplyDelete
  2. perghhhh dap nyer steamboat....

    ReplyDelete
  3. mmg bez kalau ada jamuan sekeluarga.. hihi

    ReplyDelete
  4. hamboi syioknya dpt berkumpul cam ni kan...

    ReplyDelete
  5. makan ramai2 camni mmg best :-)

    eh, awk org trg yer... trg kat mana ek?.. ssy kalau balik trg, biasa duk kat umah sedara di kuala ibai or cendering... saya mmg asal sana :_)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lorrr..org ganu jugok eh..hihi..saya org losong..dekat jer chendering ngan kuala ibai...en somi keje kat kuala ibai..hihi

      Delete