Followers

Monday, 26 August 2013

PARTY DURIAN DI OFIS..FUHHH SEMERBAK

AS SALAM
 
Alhamdulillah...ada geng ofis bawak durian..fresh dari kebun kat rumah dia....memang ber'party' durian ler kitorang kat ofis..hehehe..semerbak harum..dari tangga bau durian dah menusuk hidung ku..ngeh3... sib baik Datuk CEO kitorang ok...rasuah Datuk siap2..kasi dia makan durian dulu puas2..pastu barulah kitorang makan...sooo..xder lah dia bising sebab bau durian..hahahaha
 
hahhh...baek punye kuning isi dia....korang jgn jeles ek..hehehe
 
 tengok tu..muka happy I...hehe..best ooo dorian nie..terima kasih lah yer tuan kebun..lenkali bawak ler lagiiii.. ^__^
 
hahhh...tengah pilih nak kopek yg mana satu...hehehe...
 
 dah macam2 mimik muka dah aku tengok..hahaha...sib baik I maintain jer senyumm..kihkihkih.. bersungguh2 korang makan yer....

hahhh..yg nie pulok..berzaman nak boleh kopek dorian tu..hahaha..siap alas kain lagik..takut tangan tercalar...alaaaaaa...x machooo r cenggitu.....hehehe...
 
aku rasalah kannn...makan 3 4 hari jugak nie nak boleh hilang semua bau dorian nie..hahaha..watnye ada tetamu datang ofisss...memang bising ler....huhuhu
 
oklah daaa...nak sambung makan lagik..ngeh3..
 
 
MAMA ILA
 
 

22 comments:

  1. letak arang or roti le.. cepat sket hilangnya...

    terer sungguh bawak durian masuk opis....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..slumber jer bawak durian kann... tapi tu lahh..memang ingat nak letak roti jugak..hehe..

      Delete
  2. GPB memang best lor..semua org kt dlm 2 sporting habes..hihihihi
    k.jaa paling bersungguh..k.ain xmkn duyan ker k.ila??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...kan mira kann..hehe..bos2 sangat sporting..

      Delete
  3. alaaa..bestnya..lama tak makan durian

    ReplyDelete
  4. habis lah opis ada pepium baruuu.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tu lar...dari luar dah bau...hehe

      Delete
  5. Sedapnya. Sampai sini bau durian...hehehe...

    ReplyDelete
  6. fuyoooo best nih... mmg selamba jelah mkn dlm opis yg berekon nih... mana2 yg tak mkn durian msti fengsan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sib baik semua pun hantu dorian...hehe

      Delete
  7. Wahhh bestnye pesta durian kat office

    ReplyDelete
  8. woiiiii..syokkk tuu derian.... adoitt tingin pulak derian pepetang ni....

    ReplyDelete
  9. kat kawsan Lipis Benta ni,kiri kanan jalan orang jual durian,hari-hari lalu,memang tak tahan jugalah...beli jugalah tapi kat tempat lainlah..

    ReplyDelete
  10. alamakkk.... mama tak makan durian fresh.. hihi

    ReplyDelete
  11. aiyakkkk kemain ada party2 durian plak
    jeles lah mcm ni
    ni lau dpt kt el leh join
    mmg heaven haha

    ReplyDelete
  12. bestnye dapat makan durian..makan ramai2 lagila syiok :)

    ReplyDelete
  13. oh tidak!!! ai pengsan dulu kalo ade kat ctu masa tu jugak... hehehhe

    ReplyDelete
  14. banyaknya durian....memang berparty durian betul...

    ReplyDelete