Followers

Monday 7 October 2013

ANAK DARA TEMAN PAPA MAIN RC LAGI!!

AS SALAM..
 
Yeay!! adikk teman papa lagi...hehe..ekcelly jarang2 skali je aku bawak adikk tengok papa main Rc..yer lahh..biasa en somi main lepas balik dari ofis..dekat2 pukul 6...aku pulak...rasa macam nak rest jer kat rumah..ada faedahnye jugak..hehehe... makanya..kalau time aku rajin jer lah aku gi tengok dia main...giteww...

ni dia aksi dak kecik kesayang bila dapat main2...hehehe..seronok dia duk ikut papa...penat pun ye jugak..duk kejar dia....hahahaha..yer lahh...asyik nak ikut papa jerr...time papa main..mana boleh gi dekat..bahaya..hehehe (biasa lerr...aku nie penakut sikit..alaaa...bukan apa..sayang anak ko..huhu) suka sangat dia...papa ajak bergambo ngan kapal terbang besor..huhuhu..sengehhh memanjang ^__^
 
 
MAMA ILA







11 comments:

  1. sekali sekala ikut papa mmg best,klu selalu tak larat nak kepung.hehe tp tu la yg best kan

    ReplyDelete
  2. comel anak akak ni (^____^)
    best pulak tgk dy main,,hehe

    ReplyDelete
  3. seronok lah adik teman papa main RC... dah geng papa...:)

    ReplyDelete
  4. dah sehat adikk nampak ceria je kan :)

    ReplyDelete
  5. sure adik sgt ronok2 kan..dah lama dia x kuar jln2 :)

    ReplyDelete