Followers

Sunday, 20 October 2013

MEE BANDUNG UDANG GALAH..ROMPIN MALIIIIIIII

AS SALAM..

Ya ampunnnn...sedapp banget!!! hihii..alkisahnye otw balik dari kampong kat Mersing raya haji aritu...otw balik kitorang lalu endau-rompin... en somi cakap ada satu kedai makan yg ada udang galah...teruss ajak en somi brenti..memang lauk2 dia ada udang galah...dan jugak masakan panas... soo..aku order mee bandung udang galah..ya ampunnnn..sedapp!!!! mee bandung dia pun cukup rasa..memang puas hati...sedap...
 
tapi disebabkan udang galah tu besar..aku amik seekor ajer..hihihi.. tu pun harga mee bandung tu plus udang galah... RM25++.. huhuhu... xpe lah...dapat jugak try mee bandung kat sini... ^__^ 

hahh..Nampak..besar kannn...memang manis amat isi udang nie...

ekcelly..kedai nie pun Datuk Siti ngan Datuk K pernah makan kat sini..siap ada gambo lagi..artis lain pun ada..tp aku xperasan sangat..hihihi... ada banner TV3 jugak...maybe pernah masuk TV3 kott...apa ntah rancangan tu...aku lupa.hihii
 
oklahh...nanti kalau kengkawan lalu jalan endau-rompin..bolehlah try makan kat situ yer..daaaa




MAMA ILA

18 comments:

  1. nampak menarik tu..mmmm..amboi besarnya udangnya

    ReplyDelete
  2. mak aii..sedapnya....berbaloi ngan harganya..memang tak leh tahan tengok udang tu..nak..nak..:)

    ReplyDelete
  3. Besar ny!!! Dulu pernah lalu endau rompin tapi sebab keje la. Bukan jalan2. Tak mampu den nak jalan2 dr ipoh ke mersing naik kete. Sobs.

    ReplyDelete
  4. emmm...sedapnya..bila la nak ke sana.

    ReplyDelete
  5. pergh...mantap tu udang.beso gile.........nyum2..

    ReplyDelete
  6. perkh semangkuk rm25 tp nsb lah udang galah tu besar giles... msti puas hati dpt mkn nih...

    ReplyDelete
  7. salam ila, alamak udang betul ker tu ila? isk isk isk makin takut is nak makan udang nie hehehehe

    3 X churp

    iskandarx.com

    ReplyDelete
  8. penuh mangkuk udang galah tu...wallaaaa

    ReplyDelete
  9. adesss sedapnye udang tu.
    hadoiiii nak sket boleh ke ni?
    telan ailio!

    ReplyDelete
  10. besaunyer udang.. semangkuk ni boleh wat makan seminggu.. tehehe.

    ReplyDelete
  11. peerrrrggghhhh...terbaik...!!! udang galah...telan air liur dah ni...jauh nyer lahai rompin nak pergi tuh...haaaaiihh

    ReplyDelete
  12. besau nya udang, takut nak makan :)

    ReplyDelete
  13. 25 semangkuk
    udang galah pya pasal layan je lah kan
    hehehe

    ReplyDelete