Followers

Wednesday 20 June 2012

Adik da pandai meniarap

Assalamualaikum..

Huhu..lagik 2 hari adik nak masuk 5 month..besar sudah anak mama nie..trend adik tdo skang nie..kalau kul 8 malam tuh..dah tergolek dah atas katil...aku pulak kalau adik tdo..jap2 gi intai..jap2 gi tgk kot2 adik tersedak ker..nangis ker..muka tertutup ngan bantal ker..huhu..sebok jer mama nie... so..mlm tadi..aku cam biasa..gi intai adik...aikk..mana adik nie????? (huhu..tiba2 cuak x jumpe kepala adik.. * - * almaklumlah..on lampu tdo jer..) lorrr...rupenyer adik dah pusing 180 darjah..huhu..siap meniarap lagik..aduyai..dan2 tu juge ler si mama nyer gelak..gelak sdiri *_*... pastu cepat2 panggil papa suh tgk..hehe..excited suda mama nie...lam hati duk cakap..besar dah anak aku nie..( tiba2 sayu jer hati nie..yer larr..sampai skang pun aku cam xpercaya yg aku da ada anak..hehe...love u sayang mama!!!) nanti merangkak pulak..pahtu leh duk sdiri...leh memanjat..leh jalan... pastu mama tambah adik lagi sorang.. (aikkk???? apakah..apakah..) hehe..ok lah...pic adik malam tu xsempat nk snap..lagi pun bilik gelap..so..sok2 kalau adik meniarap lagik..aku snap yer...

sebelum tu...aku perkenalkan my little princess Hannani Aleesya..a.k.a adikk

No comments:

Post a Comment