Followers

Saturday 23 June 2012

HAPPY E-DAY MY TWIN!!!
Assalamualaikum...
Happy E-day my twin...hehe..selamat sudah menjadi tunangan orang....actually event nie berlakunyer dah bulan lepas..tp baru arini aku dapat buat n3 nie..harap2 xbasi lagi lar yer.. pada 27 May lepas..kembar aku dah selamat menjadi tunangan kepada Tg Azlan Shah..huhu..tengku okehh...agak lamer juga diaorg plan nk bertunang..kalau ikutkan dr thn lepas lagik..tp disebabkan masalah tertentu..so tunda lar tahun nie..
So al-kisahnyer...diaorg nie dah couple agak lamer juge..dah 8 tahun kalau xsilap aku.. detik pertemuannyer adalah melalui chating..masa tuh diaorg chat kat YM.... ntah camner lamer2 duk chat alih2 syok samer sdiri..hehe.. so..tahniah skali lagi..semoga kalian berdua cepat kawenn....
Awal2 dulu..kononnyer plan nak kawenn sama2..wat satu majlis..tup2..dah gatai sgt si adik nie..kawen awal ler pulak..kuikui...dah selamat pun jadik mama.. yor lerr..mahu nyer aku tunggu nak sanding sama..sampai lani pun xkawenn lagik..kan da rugi 2 tahun tuh..hehhh..
nie sesi berbalas pantun..hehe..xder nyer nak berpantun-pantun..nie family duk bincang untuk kawen nanti
nie ler pasangan nyer..hehe..sama kecik..sama cute..
mereka berdua pun kembar juge..oppsss..ehe



Time majlis..aku ler duk sibuk usik si kembar..dah ler dia nie pemalu sket [mentang2 ler ko dah selamatkann]..hehe....dulu time aku..kemain diaorg duk sakat aku masa duk atas pelamin tu..lani aku balas balik..kekeke.. *gelak jahat* kesian kembar aku..tp ape2 pun..yg penting majlis tu berlangsung dengan lancar n semua org heppy...

me n my twin..sama x??? =)

Sekian =D

No comments:

Post a Comment