Followers

Sunday 24 June 2012

HEADBAND ADDICTED


Assalamualaikum..

Mahu tahu apa yg aku addicted sgt skang nie..ehe..yerr..aku sememangnyer giler ngan headband..hahaha...bukan headband untuk aku..tapii..untuk adikkk..ehe.. almaklumlah..skang adikk da okey..kalau dulu..asyik nak cabut jer ape yg ada atas kepala dia.. Si mama ni pun..headband pun ko nak criter ke???.. xper larr..da yg nie jer pun yg ada lam kepala hotak aku..ehe...

Hobi masa lapang aku..asyik duk usha jer page yg ada jual mendalah nie..buat masa nie..ada dua page yg aku slalu usha n aku dah ada beli ngan diaorang nie..comel-comel sangat headband dia..harga pun okey...yg penting owner dia yg ramah tamah..ehe..lagi r aku semangat nak beli kannn.. [huhh..alasan nak beli lagik]..  kalau boleh semua colour aku nak beli..dah baju adikk pun macam-macam colour..harussss lah headband matching ngan baju..nak-nak pulak dah nak raya kannn...[hamboiiii cepat nyer ko nak raya..pose pun lum abih ganti..kuikui..]

Setakat nie..koleksi headband adikk da ada 9 pcs..hehe..

nie headband first adikk..xsilap aku beli kat Jusco..kat baju KIKO


headband pink ngan hijau nie aku beli kat Edjababy Felt


purple ngan orange nie pulak aku beli kat PrettyBaby Headband

hehe..yg bunga besar nie aku beli kat kiosk lam giant..


Actually..ada lagi hadband yg adikk lum pakai..ehe..nanti da pakai aku kasi update..

No comments:

Post a Comment