Followers

Wednesday 27 June 2012

BILA AKU LAMBAT..DIA NANGISSS...

Assalamualaikum....

Ni aku nak criter pasal adikkk...korang-korang yang ada anak mesti tahu kann..yg beby nie..dia dapat rasa n tahu waktu kebiasaan mama dia balik... macam aku..time aku keje..adikk my MIL yang jaga..so..MIL aku cakap..selalunyer..asal petang jer dia start buat perangai..nangis...sbb dia tahu yang waktu nie..mama dia akan balik n naik kereta..hehe..anak aku nie..mmg suke jenjalan naik kerete..kalau tgh nangis..bawak masuk lam kerete..start jer enjin..terusssss jer senyap...pastu siap leh sengeh..gelak2 lagik...hahaha..

so..semalam..aku ngan en somi balik lambat sket..aku dah balik awal sebenarnyer..pastu en somi nie ajak plk pegi tengok org main RC...[untuk pengetahuan korang..en somi aku nie mmg peminat tegar RC..hehe] aku dah cakap..suh amik adikk dulu..boleh larr ajak adikk jenjalan amik angin skali kat sana...tp en somi cakap..skang dah lewat..kalau amik adikk..ngan jalan jam lagik..sampai sana mesti diaorg dah balik..almaklumlah..kitorang gerak time tu..dah pun pukul 6 lebih... aku nie..iya kan ajer lahh..walaupun lam hati membuak2 nak jumpe adikk.. [huhuhu..rindu ko nak tgk anak nie...]..so..aku ckp ngan en somi suh call MIL yg kitorang akan balik lambat..yer larr..takut dia tertunggu-tunggu pulak kalau tiba2 jer balik lambat...

masa en somi call..aku dah dgr adikk nangis... teruss rasa sedih jer teringat adikk nangis..adikk nie..kalau nangis mmg sayu...air mata dia membuak2..mmg byk betul air mata dia...kalau nangis kejap pun..meleleh-leleh air mata..hehe.. tp MIL cakap..adik baru jer nangis masa tu..so..aku fikir adikk senyap larr tu kot pas MIL pujuk...[punyer larr positif aku ni kann..]..so..sampai kat tempat yg en somi aku nak pegi tuhh...aku cam biasa r..lepak2 ngan geng2 wife yg datang..mmg aku dah kenal ramai jugak wife2 yg main RC tu...tup2 dah kul 7 lebih..aku pun ajak en somi balik... on the way tu..aku ckp kat en somi..adikk tgh watper agaknyer...mesti adikk tunggu kita... sampai jer kat traffic light umah MIL..MIL call..cakap adik duk nangis dr tadi...adeiii..rasa bersalah yg amat kat adikkk..*sigh*.. jer larr..kitorang gi jalan..yg adikk duk nangis ingat kat kitorang..huh..nasib baik r dah nak sampai masa tu...sampai jer umah my MIL..dah dgr dr luar adikk tgh nangis...masuk umah..terusss dapatkan adikkk...peluk2 dia..cium-cium dia...sian adikk...pas aku amik..teruss brenti nangis..teresak-esak dia..terus jer pejam mata..tdo..penat agaknyer nangis lama..

Hmm..sorry yer sayang mama..pasni mama ngan papa xbuat lagik..love u soo much cinta mama *hug*

mama sayang adikkk sgt2..love u!!!! *hug*





2 comments:

  1. memang ar kan..!! same macam aty.. baby sitter cakap..kalau hagak2 petang tu muler ar anak macam tak tentu arah tak sabar nak balik...huhu..[rindu anak tetibe]

    ReplyDelete
  2. hahaha...tu r..skang nie..kalau lambat sket..ingatkan hubby..kena amik adikk cepat..nanti dia nangiss...kalau lambatkan..lam kete tu..duk terbayang muka adikk..sampai jer umah MIL..cepat2 amik adikk..peluk cium dia..ehe

    ReplyDelete