Followers

Monday 9 July 2012

BAJU ADIKK HASIL DARI HADIAH ORANG KASI


Hehehe..memandangkan dah dekat nak puasa..pastu nak raya kannn...semalam sebok aku duk tengok-tengok hadiah baju yang orang kasi kat adikk..yang dulu aku simpan sebab lum muat lagi ngan adikk.. mana larr tahu ada yang boleh wat raya nanti..tak pun..ada yang dah muat..leh pakai untuk hari-hari biasa nie kannn... Lagi satu..boleh r aku bajet berapa helai lagi baju adikk yang kitorang kena beli untuk raya nanti....ehe...agak banyak juge r baju adikk dapat masa baru lahir dulu..ada juga yang aku kluarkan dari dalam hamper..duit pun banyak yang adikk dapat..alhamdulillah...rezeki adikk murah... ok..nie antara baju2 yang aku kluarkan semalam...ngeeeeee..

ada 6 pcs lagi rompers yang adikk lum pakai..skang nie adikk dah pakai 10 pcs

yang nie..aku beli untuk raya nanti..baru 2 helai..rasa2 mau tambah lagi 2 untuk raya..ehe.
dah ada yg berkenan aritu =)

nie blouse yang kawan ofis aku kasi kat adikk..size byk yg 8-12 month...
mungkin ada yg da muat..ehe
romper belah kiri tu..akak aku kasi masa dia outstation..yg tengah tu ayah aku beli (a.k.a aki adikk) 
masa dia meeting kat kl
n baby gap hijau putih tu pulak ayah aku beli untuk adikk masa dia gi oversea.
ok..yg nie pulak..ayah aku baru jer kasi semalam..dia baru balik dari Bali..hehe
nie baju tdo...hehe..

ooo..luper..ada lagi satu..ehe..baru2 nie aku ada order baju kurung untuk adikk..hehe.. camnie ler design baju tuh..siap skali ngan headband... =)

aku beli baju kurung nie kat sini...
http://www.facebook.com/#!/hadura.lovelysweetie
okey..so..bile di tengok-tengok..di lihat-lihat..hehe..macam kene beli lagi baju raya adikk..sbbnyer ada antara baju2 tu yang boleh wat raya..ada yg untuk guna harian..ehe

daaa....

8 comments:

  1. mula sibuk mengira stok baju raya utk anak suda....hehehehehehhehe wah cantik2 baju tu kan......

    ReplyDelete
  2. hahaha...excited..first time raya ada anak..ngeh..ngeh..cantik2 eh?? weeeeee...hehe..tapi xsemua leh wat raya...kene cari lagi.. =)

    ReplyDelete
  3. romper yg mak sedare baby kasi tuh comel :)

    ReplyDelete
  4. hehe..comel kann..mickey mouse..tp besar..untuk 12 month..lum boleh pakai..

    ReplyDelete
  5. ehh..silap..mickey mouse pulak..hehehe..disney punyer..

    ReplyDelete
  6. Banyaknya pilihan tapi itulah kalau dah beli tak boleh simpan sebab umur macam baby ni cepat je besar... pakai je terus setiap hari..

    ReplyDelete
  7. eh.. kakak follow sinilah jadi follower ke 11

    ReplyDelete
  8. hye kak..
    haah..betul tu...ada juga baju yg orang kasi aritu yang dah xleh pakai..ehe..simpan untuk next baby r.. thanks akak sbb follow.. =)

    ReplyDelete