Followers

Wednesday 4 July 2012

SEAFOOD OHHH SEAFOOD...


Assalamualaikum...

Hehehe..tajuk seafood???? huhu..apekahh??

Hmm...sebenarnyer aku tgh craving seafood..tapiiiiii....aku xleh makan langsung seafood..huhu..kenape??? sebabnyer ialah..demi anak terchenta..aku turutkan..kuikui..

macam yang aku ada sebut lam n3 lepas..adikk ada Eczema...so..selagi aku breastfeed adikk..selagi itulah aku xleh makan seafood..bukan seafood sajer..kekacang, belacan, budu..ikan bilis..ikan tongkol dan bla..bla..bla... kalau korang nak tahu...sebelum nie memang aku penggemar tegar seafood..boleh katakan tiap2 hari mmg aku akan makan seafood..huhu

skang nie pun..kalau ada jer aku tersilap makan ape2 yang bisa..badan..muka adik akan naik merah-merah..kesian...mata pun akan jadi sepet...merah keliling mata..hmm..doktor cakap..untuk sembuh sepenuhnyer dari Eczema..paling cepat pun 5 atau 7 tahun...hmm..kesian adikk..aku da terfikir..camner r nanti kalau adik masuk tadika kannn..mesti sukan ataupun aktiviti outdoor adikk xleh join..sbbnyer..panas pun adikk xboleh..kulit adikk akan naik merah-merah...kering..n gatal-gatal...

hmm..mama doakan adikk cepat sembuh yer sayang..mama sayang adikk sangat!! *hug*



p/s: hehe..sempat agy wat n3 before balik keje..mau balik sudah..daaa..

No comments:

Post a Comment