Followers

Sunday, 5 January 2014

ADIKK NANI: ADA APA DENGAN PAGAR =)

AS SALAM...
 
Ada apa dengan pagar??? giteww..huhuhu... hoii..itu pun nak tanye ker??? hahaha... bukan apa...sebab bagi adikk nani..pagar nie adalah salah satu menan n tempat untuk beriadah di waktu petang..hihihi... sangat obsess ngan segala pintu pagar grill etc..etc...  kalau kuar jer..mesti tempat pertama yg dia tuju adalah pagar... sangat bahaya..sib baik duk kat taman perumahan..xder lah byk sangat kereta duk lalu...

 sangat tekun mengkaji apa yg ada pada pagar...huhuhu

see...kat rumah pun saya boleh riadah ^__^
 

hehehe..sajer jer ..sebab dah lama rasanye x buat n3 pasal adikk nani nie... relex2 jer..keje banyak nie.. tata ^__^
 
 
 
 
MAMA ILA

11 comments:

  1. heheh comel je.Skali skala dapt lepas semua bnda di telek nye :)

    ReplyDelete
  2. budak kecik mmg researcher terbaik

    ReplyDelete
  3. usia camni memang tengaj explore aje
    teringat dekat aisy pula =)

    ReplyDelete
  4. adik buat sport check di pagar ya..hehe..makin aktif skrg ya,..:)

    ReplyDelete
  5. cute..hehe..
    pagar pun bolehh dikk..

    ReplyDelete