Followers

Wednesday, 19 February 2014

SEMPAT LAGI BER'PICNIC' TIME KEJE ^__^

AS SALAM..
 
Semalam punye criter..hihihi...MIL ila xde sebab ke Kolumpo...jadinya en somi dan FIL yg jaga adikk nani..soo..tghari tu...pagi tu..en somi yg jaga adikk nani....soo..tghari tu siap beli mknn untuk lunch...terus ke rumah FIL...sampai2 sana..FIL xde kat rumah sebab keluar..hihihi...perut udah lapar katenye..jadi en somi call cakap nak ajak kuar makan... ila pun ok jer..mintak kuar jap ngan bos... skali en somi cakap..makanan dah beli..cuma xsempat nak makan je lagiii...hihihihi..ok..xper..jom makan kat pantai!!! hihihi
 
Bungkuskan air, dadih dan kuih untuk adikk nani..jom ke pantai!!! amboii..sempat lagi kann picnic walaupun kuar kejap time keje..[dah mintak permission boss hokey =)]
 
Orang yg paling gumbira..semestinya lah adikk nani..sebabkan time keje..makanya..sangatlah tenang dan xramai orang masa kat pantai..best..ngan angin sepoi2 bahasa..huhuhu..sib baik tikar mmg dah selalu je standby lam kereta...
 
adikk nani yg sibuk makan nasi papanye..hihi..abaikan baju tdo dik nani..tinggal ngan papa kekdahnye...xmandi lagi tau..sian anak mama...pampers jer bertukar....en somi cakap..nanti kat rumah abah (FIL) nak kasi mandi kolam...huhuhuu... mama xmakan pun..tukang jaga dik nani n amik gambo.. =)
 
ok..makan dadih pulak... hihi..kemain lapor dik nani....best jugak boleh picnic time2 camni..tenang jer.....hihihi...sampai ofis..bgtahu member..terkejut diaorg..sempat lagi berpicnic katenye..ngeh3... alaaaa...kejap je pun I kuar... boss kitorang sgt baik ok..huhuhu
 
 
 
 
MAMA ILA

9 comments:

  1. hahahaha bila dah ada kesempatan ape lagi picnic uols
    seronoklah tu kan

    ReplyDelete
  2. alahai cumilnya dier picnic sambil makan ye...

    ReplyDelete
  3. Salam...bestnya adik nani berpicnic....mesti enjoy walaupun kejap bab xramai org :)

    ReplyDelete
  4. amboiii... cian adik...papa xmandikan dlu...huhu

    ReplyDelete
  5. pandai adk nani mkn sendiri... seronok dpt pikinik sekali sekala... setakat ni belum ada kesempatan nak picnik dgn suami lg..

    ReplyDelete
  6. sempat lagi tu berpiknik..masa yg sekejap cmni cukup bermakna bila bersama keluarga tercinta kan

    ReplyDelete