Followers

Wednesday, 13 March 2013

ADIKK SUKA TEMAN PAPA MAIN RC LAGI

SALAM

Cam biasa..weekend kami salah satunya mesti teman papa main RC..dah mmg minat papa kan...mama follow jer... tapi yg aku perasan...adikk mmg suka kalau kitorang bawak gi padang nie...happy semacam..dalam kereta masa otw balik pun seronok jer dia duk bergurau ngan mama papa... sbb tu kitorang selalu bawak adikk main kat sini..lagi satu sbb padang tu luas..seronok dia dapat berjalan bebas..

seeee..muka budak happy..seronok sbb dapat jalan ngan bebas..seronok sbb boleh main pasir dan batu..n seronok sbb boleh kacau papa

hahhh..semua benda dia nak explore..xper..salah satu proses pembelajaran jugak..hehehe..kalau sejam duk kat sana..mmg sejam lah dia bergerak berjalan mana2...xduduk diam...
tadaaaaa...budak kecik dah datang nak kacau orang..hahahahaha..duk berkejar ngan adikk..risau kalau2 dia gi redah langgar kapal2 orang..huhu

ini sajer kisah adikk yg seronok teman papa main RC..hihihi..daaaaa




MAMA ILA

8 comments:

  1. alahai seronoknye dak kecik ni main2 helikopter

    ReplyDelete
  2. waa... kalo abg iman nmpk mcm ni mesti excited giler... dia suka menda2 gini.. adik mesti seronok tu sbb ble jalan puas2 kan... :)

    ReplyDelete
  3. alolo..comelnya..nak main jugak yer sayang.

    ReplyDelete
  4. seronoknya adik dpaat jalan2..comel baju hijau

    ReplyDelete
  5. masa anak2 kecil dulu, sinilah tempat bermain....padang
    bila dah besar sekarang baru masuk shopping mall....

    ReplyDelete
  6. sib bek la dia x mtk dok atas RC tu eh ila hehe cumel betul dia

    ReplyDelete