Followers

Sunday, 10 March 2013

HANNANI SI BUDAK KECIK YG SUKA LAMBAI N HYE2 BYE2 ORANG..

SALAM....

Ini dia budak kecik yg suka lambai n hye2..bye2 orang..masa nie tengah tunggu en somi check out [nie hotel kedua..nanti ila criter yer]..sibuk dia duk lambai n bye2 kat semua orang yg ada kat situ...masa kitorang gi shopping mall pun..semua orang yg dia nampak dia lambai..padahal..kadang2 tu...orang tu xtengok dia pun..hehehe...

hahhh...lambai ala2 miss world giteww..siap sengeh...hehehe...klakar betul..diaorang pun layankan jer adikk..tu yg adikk seronok kemain tu..huhuhu

daaaaaaa



MAMA ILA

13 comments:

  1. aaaa.comel2..macam artis gitu.hihihi

    ReplyDelete
  2. omelnya gegurl ni... budak klu da pandai melambai.. memang suka melambai... sesapa je la... =D

    ReplyDelete
  3. comei la.. dahla pakai skirt kembang2..sebijik cam princess :)

    ReplyDelete
  4. ala..la..comell ny adik siap lambai2 lagi...cutee!
    org pun suka nak layan kan?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..tu pasal..sibuk dia duk lambai semua org..

      Delete
  5. Comel!
    Haluss jek rambut die ek
    Takpe tetap nampak gegurl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tu lah..halussss jer rambut..bila ntah nak tumbuh lebat2 sket..lambat lagi lah mama nyer dapat ikat toncang n pokok kelapa..huhu

      Delete
  6. comel sgt. kecik2 ada bakat jadi miss world hiks. salam kenal dari mommy to be zimie.

    ReplyDelete
  7. Hihihihi. Comel la adik.. Lambai2 gittew.. Arissa tgk org akan bdri tegak.. N tgk je org... Pastu wat muncung mcm suprise / impress tgk org.. Hihi..

    ReplyDelete
  8. miss world kecik hahaha sgt cumel ok
    anak el pun sjk dia tahu ckp bye bye
    ari2 nak bye2
    nak pi jamban pun nak babai hahahaha

    ReplyDelete