Followers

Wednesday 27 March 2013

APABILA ADIKK DI RUMAH WAN NGAN AKI

SALAM...
 
Haaaa...sepanjang minggu nie adikk wan ngan aki yg jaga sebab MIL a.k.a nekmi ngan toki adikk ker KL... bukan setakat adikk..ngn mama skali tdo umah wan ngn aki sebab en somi outstation..hukhukhuk.. pas balik keje...bawak adikk main2 kat halaman..kesian jugakk..boring adikk sbb xdapat naik kerete..dah aku pun tdo sana...pas balik keje..xder nye bawak adikk jenjalan..sbb papa xder..sudahnya duk jerlah kat rumah...main2 kat halaman jer..

 yg lam gambar nie lah my mom.. a.k.a wan adikk..n baju merah nie anak sedare aku..diaorg (anak2 akak aku) mmg my mom yg jaga masa akak aku keje...
hahhh..adikk nie mmg pantang nampak pagar..suke bebenor main pagar..samalah cam rumah aku pun..mmg dia suka main kat pagar..hehhh..
 
rumah parent aku mmg betul2 tepi jalan besar..soo...pagar mmg akan selalu ditutup..hehehe...tapi lam gambar nie..terbuka pulak pagar..huhu..takper..jap jer..pastu aku dah tutup...hehe....makanya berdirilah adikk kat depan pagar tu sambil lambai2 kereta yg lalu lalang..ngeeee
 
DAAAAA


MAMA ILA

9 comments:

  1. suka lah adik duk rumah wan & aki..
    boleh main2 dengan sepupu ye...:)

    ReplyDelete
  2. amboi..bukan main suka dgn pagar ek...
    kena tutup selalu pagar tu kan

    ReplyDelete
  3. ha dah pandai main kat tepi pagar ya...tu nk pegi mana tu...hihihi

    ReplyDelete
  4. siannye duk lambai kete lalu lalang... mesti rindu nk naik la tu...

    ReplyDelete
  5. laman besar puas gak lah adikk 'melawat kawasan'....
    dah tu ada lak sepupu dia...
    ada geng lah kannn...

    ReplyDelete
  6. salam sis...salam singgah n salam kenal ;)

    ReplyDelete
  7. alahai comey dia kt pintu pagar tu kecik jo..aihh geram sggh

    ReplyDelete