Followers

Saturday 1 September 2012

KASUT CROCHET, FIRST TEDDY BEAR, & BIRTHDAY

SALAM MERDEKA... 

Rasanya masih xterlambat untuk aku ucapkan Selamat Menyambut Hari Merdeka yg ke 55 kepada blogger2...silent readers...n seluruh rakyat Malaysia... Syukur rasanya kerana negara kita masih lagi aman dan damai...semoga kita semua sebagai rakyat Malaysia sama-sama menjaga keharmonian dan keamanan negara kita Malaysia yg tercinta...aku bangga sangat-sangat menjadi rakyat Malaysia!!! cewaahhhh.. semangat skit...hihi...

Korang ingat tak yg aku dulu ada order kasut crochet untuk adikk..hukhuk..yg sebenarnyer..kasut tu xsempat sampai before raya..hari selasa lepas baru lahh kasut tu selamat sampai..huhu..ntah lerr...kelewatan dr pihak pos laju agaknyer..almaklumlah..seminggu sebelum raya..mungkin semua dah sibuk nk cuti..sooo..staff xcukup kottt...hmmm...xper lah..asalkan sampai sudahhhh lerr...

hmmm..tapi ape yg bestnyer kannn...disebabkan kelewatan penghantaran...supplier tu ada kasi gift untuk adikk sebagai tanda mintak maaf..weeeeee..hihihi..dapat free gift tuh..comel sangat...topi bunny..siap ada rambut kat tepi..hahaha..aku kasi adikk pakai..sangat comel hokeyyy..tapi aku xsempat nak snap masa tuh..sajerr r test pakaikan..hihi..nanti da pakai aku snap eh..hahaha.. (alaaaaa budget  org nak tgk kannnn...huhu) 

kasut n topi tu cute sangat..
Pas keje aritu...aku ada belikan adikk teddy bear...yerrr..first teddy bear untuk adikkk...hihi....kesiannn..org lain dah beli dr awal lagi..aku nie baru lahh terhegeh-hegeh belikan adikk teddy bear...dari brand carter's..huhu..sangat larr lembut..n siap ada lagu hokeeyyy...slow jer..ala-ala..ulik tdo gitu.... punyer r mama nyer excited...balik terus kasi adikkk...tapiiiiiiiiiiiii..hukhuk...adikk x excited punn..mama dia nangisss T_T..jap jer dia tgk..pastu duk merangkak main mende lain....adehhh...sedih hokey mama....sob..sob... korang nak tahu apa yg adikk lebih tertarik [tertarik menarik kau mmg de bomm]..plastikk...barang2 pump aku, kertas...handbag... kalau kasi mainan kann...xder nyer dia hirau..wat dekkkk jerrr...geramm hokey... 
 

                                mama harusslah selit gakk beli baju..hihi..kalau xbeli baju..mmg xsah



Weekend tu jugak akak aku ada buat birthday party untuk anak sedare aku...sebabkan aku datang lambat..[sebabnyer adikk wat hal malam tu..xnak tdo...asyik hok..hek..hok..hek...soo..kul 10 lebih baru terjaga n baru nk mandi n pump bagai] sooo..tengahari barulah aku,en somi n adikk sampai..majlis dah start kul 10 pagi..hihi..sowyyy...xsempat lahh nak amik gamba masa  potong kek tu...pastu pulak nak amik gamba birthday boy...dia pulak duk sibuk main..huhu..sooo...gambar org lain r yg aku amik...hihi...layannnn...zassssss....

 
kek angry bird yg berduri..hihi..sedapp
anak sedare aku yg super cute n lemah lembut
adikk yg panas kepala..tapi xdemam pun..hihi..aku tepek cool fever ngan kembar n anak sedare aku
menu: nasi arab,nasi kunyit,mee goreng,rojak buah..yummy
 
 
 
ok..nie jer kot untuk n3 kali nie..nanti ada idea lain kasi post n3 lagi..daaaa =D






No comments:

Post a Comment