Followers

Monday 24 September 2012

PLAYROOM IDEA...tapiiiii...bilakah????

SALAM....

Aisehhh..entah kenape r..arini aku duk terfikir2 nak wat playroom untuk hannani...hihi..padahal budak tu kecik lagi pun..lum pandai nk main bagai..hahaha..takper..fikir2 n bayang2 tu harusssss..haha..nanti adikk dah nak masuk satu tahun boleh lah kott nk wat playroom.. tadi duk usha2 gambar playroom kat yahoo...ya ampunnn..cantik2 larr playroom deco nyer hah... sebabkan umah aku tuh xder r besar kann..*sedar diri* soo yg aku berkenan untuk wat idea playroom adikk adalah yg simple2 jer.. tadaaaa......jom layan apekah yg berkenan di hati ku..kihkihkih..






semua gambar2 nie adalah ehsan dr yahoo image..


ok..ok...dah2 r berangan..sambung keje..huhuhu


p/s: mmg dah lama aku simpan niat nk wat playroom untuk adikk...cuma lum sampai waktu nyer jer lagi...haha...aku pun kalau boleh tiap2 bulan ada satu mainan or ape2 jer yg aku leh letak lam playroom adikk nanti..hihih..tapi kene tgk budget dulu r..daaaaaa

2 comments:

  1. aty nak 'renovate' balik playroom qaleef..kasi lagi luas..sekarang jadi bilik die..ade katil..nanti nak kuarkan lemari die..:) sker gambar no 2 tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi...best kann kalau dapat buat cenggini...yg no 2 tuh cute jer..ila pun suke... =D

      Delete