Followers

Saturday 8 September 2012

YEAY!! ADIKK DA ADA WALKER

SALAM....

Hye...ape khabar kawan2 semua??..mudah2an semua sihat hendakNya...

ingat tak n3 lepas yg aku cakap nk carik walker untuk adikk..hihihi..pas keje khamis aritu..kitorang laki bini ngan adikk gi kedai barang2 beby...huhu..aku kalu bab2 gi kedai beby nie memang semangat lebih...ngeeeee......

sampai2 terus jer gi kat bahagian walker...byk jugak pilihan kat situ...pilih punyer pilih..dapat r satu yg aku berkenan n harga dia pun affordable..nampak pun kukuh n yg penting mainan kat depan tuh..comel n menarik..hihih..ape lagik..aku bagi adikk test duk lam tuh..huhuhuh..punyer r excited dia..duk tekan2 mainan kat depan tuh...hahaha..soo..memandangkan adikk da suke ngan yg aku pilih tuh..terus kitorang beli yg tuh...hahaha...

sampai kat bahagian baju..kasi jalan laju sket..hahahaha..kann ada yg aku amik pulak..minggu lepas pun aku ada beli lagi baju..2 minggu lepas pun aku beli...kihkih..en somi dah marah dah aku asyik beli baju..sooo..pas bayar walker tuh..cepat2 kitorang blah..kihkih...


pastu kitorang brenti makan kat Pizza Hut..padahal malam sebelum tuh dah mkn pizza...en somi cakap xpuas sbb sket..soo..dia nk makan lagik arini...hahaha...xper r...layan kann jer....

balik umah terus kasi adikk duk lam walker..huhuh...mmg kurang r sket penat nyer..leh r wak keje sket2 bila dia duk main lam tuh..hahaha..mmg berguna hokeyyy...adikk pun syok duk main mainan yg ada kat situ..aku letak depan tv...haha..sambil main sambil dia tengok kartun..hahaha.. nanti nak gi keje aku angkut walker tu kat umah MIL..kesian gakk penat dia jaga adikk..yer r..duk merangkak jer...penat ooo kejar dia...

ok r..layan gambar2 nie..hihih


sementara tunggu pizza sampai...mama n adikk..love u syg mama
 

 
Haha..cute x adikk pakai topi yg ada rambut nie??? kihkih..nak tunggu rambut
adikk panjang lambat lagi..tgk nie pun kire ok r..haha


 
aisehh..suka sangat adikk main2 lam nie

syok main sampai muncung2 mulut..kihkih
 


heppy adikk dapat hadiah dr mama..bulan depan mainan lain pulak eh sayang


2 comments:

  1. aty pon tak sabar2 nak belikan walker tuk anak...tapi kaki nyer pendek lagi..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ada walker nie kurang r sket penatnyer..kalau x..asyik nak merangkak..jap2 bawah meja..jap2 kat tv..kadang2 tu nangis sbb tersengguk kat lantai..tapi kalau ila letak pun xder lama sgt sbb baru lagi..takut pinggang dia xkuat lagi..hihi

      Delete