Followers

Monday 10 September 2012

OPEN HOUSE

SALAM...

Hihii..kalau tgk tajuk n3 nie..mesti korang ingat open house umah aku kannn?? kihkih..xder maknanyer..huhu...xsempat nk wat open house..nak2 dengan adikk yg makin aktif nie..hihi...

Weekend lepas..aku, ngan famili gi open house umah abang aku yg sulung kat Kemaman..abang aku baru jer beli umah kat kemaman ..yer r..dulu dia keje kat kuala lumpur..soo..bila dah tukar kat kemaman nie..diaorg pun beli larr umah kat sana..nie kirenya skali ngan majlis naik umah r nie..aku pun aritu larr baru dapat tgk umah baru dia..sebelum nie..xsempat aku nk gi sana...yer r..jauh jugak dr kuala terengganu kann..lam 3 jam jugak lerr...

Kitorang sampai kat sana masa tuh  lam kul 11 pagi..abg aku jemput org datang kul 12 tghari..sooo..dapat r mak ngan kembar aku tolong mana2 yg patut..aku pulak..xdapek r nolong nyer...hahaha..adikk kan sibuk nak merangkak..xleh nk lepas pandang langsung..asyik nk tuju kat wayar2 tv..almari..huhu...

Menu aritu abg aku tempah nasi minyak..sate..nasi himpit...tapai...puding..buah2 n kuih2 raya..mak aku pulak bawak ketupat ngan sambal..huhu..laku jugak r..abg aku cakap..sampai malam ada org datang..padahal masa jemput sampai kul 5 jer..kihkih...

ok r..gambar pun aku xsempat nk snap banyak2..mana2 yg sempat jer..huhu...next week kitorang laki bini n adikk n inlaws nak gi kl n kuantan..khamis sampai ahad...huhu..jenjalan n keluarga en somi ada wat famili day kat kuantan..soo..khamis tu turun kl dulu jenjalan..sabtu baru gi kuantan..huhu..kat sana diaorg ada wat BBQ..aisehhh...cam best jerr..hihi..

my lovely mom..hihi..adikk da tukar baju..tiba2 basah..huhu..tapi bukan
sbb pampers basah kot..was2 punyer pasal..tukar!! hihi
 
aisehh..tuan rumah sibuk layan tetamu..baju hitam yg pakai spek tu abang aku...n yg tudung oren tgh tunjuk2 tuh akak ipar aku..kihkih
 
nie twin aku..sibuk gakk dia nk bergambar..hihihi
 
yg sihat2 nie...anak sdare aku yg first..hihi..kesian dia kene marah..haha..sbbnyer abih sambal belacan untuk makan ngan nasi minyak tumpah berkecai sebelum tetamu datang..hihihi..masa nie dah abih merajuk..time kitorang sampai tu tgh merajuk duk lam bilik sbb kena marah ngan papa dia..hihi..alahai..
 
 
p/s: aisehh kenape r gambar ayah aku selalu jer xmasuk masa kitorang amik gambar..hihih..syg my dad!!
 
ok larr...daaaa... =D

4 comments:

  1. aty teringin nak buat open house..sejak kawen duduk umah sendii tak pernah buat...kawan2 ramai tanyer dah..lagi2 kawan asben..adeeyyhh...tapi ngan anak kecik ni hagak2 mampu ker nak handle ek kalau nak buat open hause ni...hurrmmm

    ReplyDelete
  2. haha..sama r..kalau adik beradik ila..asyik duk tanyer bila nk wat open house..semua kakak n abg ila dah wat open house..hihih..kawan2 opis pun sama..tapi raser2 nyer xdapek r...hihi...makan pun beli kat luar..ni kan nk panggil org makan..lum masuk bab2 masuh pinggang mangkuk pas jamuan tu..hihi

    ReplyDelete
  3. bestnye tapai.....lama dah x mkn since pregnant ni

    ReplyDelete
  4. haha..bazilah pun suka tapai eh?? best kann...tapai antara menu yg paling cepat habis..satu box besar tu..hihihi...ila masa pregnant dulu pun time raya..xdapat nk makan..MIL cakap tajam...hihihi..

    ReplyDelete