Followers

Sunday 30 September 2012

UPDATED YG RINGKASSSSS

SALAM....

hihi..ntah ape2 tajuk kann..sebenarnyer weekend baru2 nie mmg aku xder maser nk snap2 gambar bagai...en somi outstation dr hari rabu sampai larr ahad...soo..aku ngan adikk duk umah my mom..ipad pulak en somi bawak gi sana...waaaaaaa...*sob..sob* oleh sebab itu larr...tiada gambar aktiviti kami anak beranak weekend baru2 nie...hukhuk...padahal ada jer keje buat aku n kembar aku yg duk sibuk siap kan barang2 untuk goodies bag dia kawen nanti..tapi gambor..nan ado...

aku nie kalau xder gambar mmg rasa cam malassss gitu nk nulis nie hah..ada gambar laju sket kannn..korang baca pun..best sket ada gambar kann...dok gitu??? hmmm..ok..arini en somi balik "kott"..huhu..kott sbbnyer kata en somi maybe ahad balik..kalau bos suh extend..kene extend lagik duk kl..wwhaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nangis!!

ok larr...lenkali da ada gambar aku update n3 banyak2 hokeyyy..daaaa

adikk cakap.."nak kene tumbukk?????"..hihihi..alahai anak..kecek2 dah pandai tumbuk2 yer..




4 comments:

  1. yer ar..n3 tak de gambar macam tak besh jer nak cerite kan...:) tepek gambar anak sekeping pon dah rase besh sangat..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah..betul tu aty..xbest tau nk update n3 xder gambar..kalau ada gambar anak..tepek satu jer pun..dah excited nk criter..haha

      Delete
  2. dobotttt nye tgn adik kak :) auntie nk gigit leh? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn...tangan demok..haha..skang nie dah kurus sket..aktif ya ampunnnn...

      Delete