Followers

Friday, 22 February 2013

ADIKK DAPAT MENAN BARU..YEAY!!! JOM MAIN SAMA-SAMA =)

SALAM....

Pas balik keje aritu...aku singgah gi kedai jap..beli menan adikk..hehehe..sajer lah..dah lama x beli menan kat budak kecik tu...kebetulan aku stay umah parent sbb en somi outstation..soo..anak sedare aku pun ada lah kat sana..sbb diaorg mmg parent aku yg jaga masa akak aku keje..n adikk pulak MIL yg jaga..

amboiii..tgk menan baru..terusssss tiga2 duk main menan  tu..tinggal seme menan lama..haha..siap berebut ko...

mula2...adikk eksyen tau...sbb menan dia..hahaha..anak sedare aku tu..tengokkk jer..sambil sentuh2 menan2 tu..adikk xkasi pegang..hahahaha..adeii..lawak tau tgk gelagat budak2 nie..
hahhh..tgk tu adikk duk peluk menan dia..hahaha...last2 dia kasi gak sepupu dia tu main....n  pastu...mmg anak sedare aku tu yg banyak main...adikk pulak duk sibuk main menan lain..hahaha..mula2 jer sayang..pastu dah puas..dia main lah menan lain pulak..adeiiii


ok lah..daaaaaaaa
MAMA ILA

14 comments:

  1. Cutenya adik...[andai dia bg menan kat org lain eh.. :D
    tq follow blog akk ya :D

    ReplyDelete
  2. puting xlepas ye walaupon tengah main. cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..mmg melekat ngan puting dia..kdg2 tu kalau kita sorok..dia xcari sgt..kecuali nk tdo..tapi kalau dia jumpe..habislah..hihihi

      Delete
  3. budak mmg cam tu la skang parah la sorang nak menan sorang lagi pun sama so terpaksa beli duakalau yg no.3 dah tau mintah kopak la mak dia kekek pastu main kejap je ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah...kejap jer diaorg main..mula2 berebut lah..pas dah lama..masing2 main yg lama..hahaha

      Delete
  4. bebudak apa yg hak depa, mmg depa x heran sgt kot kan.. yg hat org punyer, yg depa suka he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tu pasal..kdg2 lucu jugak tgk gelagat budak2 nie..hahaha

      Delete
  5. comel..haha..ok la tu pandai main sesame..jgn berebut sudah la..

    ReplyDelete
  6. Adikk pandai share menan dr kecik, bagus la

    ReplyDelete
  7. seronoknya dia main dgn mainan tu.... berebut tu tanda suka sangat main tu...

    ReplyDelete
  8. Wah peluk kemas sayang la baru2. memang seronok tengok gelagat dorang ni.

    ReplyDelete
  9. puting kosong tak lepas tuu dr mulut...baguslah dia mahu berkongsi mainan..

    ReplyDelete