Followers

Saturday, 16 February 2013

ADIKK MANDI PANTAI...YEAY!!!!

SALAM...

Hamboiiii adik...seronok  yer dapat mandi pantai n main pasir...hehehe...weekend lepas kitorang bawak adikk mandi pantai...tapiii...xder lah pantai yg ada ombak...hehehe..kalau yg ada ombak adikk takut...xnak pijak pasir pun....tapi kalau yg nie adikk suka!!! hahaha

hahhh...before mandi..kita makan dulu...hehehe..tu papa tgh makan..mama jaga adikk dulu...tengok tu..xsabar2 dia nak main pasir....

see....xder ombak kannnn...hehehehe..selamat tau...."kolam" adikk mandi tu kecik ajer..hahahaha..bukan main seronok adikk dapat mandi n main pasir..hehehe

memang seronok tau lepak2 n santai2 kat sini...tenang jer....org pun x ramai sangat..tapii kalau yg seberang tu mmg ramai orang mandi kat sana...sebab air dia dalam sket...org dewasa sukalah mandi kat sana =)


daaaaaaa
MAMA ILA

10 comments:

  1. mandi pantai mane tu?
    waa, sonot nampak..

    alya masa tecit2 dlu gitu gak,
    abah die korek pasir pastu takung air sbb die takut ombak..
    skrg dh heroin, ombak pun die redah.. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tu pasal..takut bunyi ombak...

      Delete
  2. hhahahah sgt comel lah dia ..hannani pki pampers ke suar tecit je tu..geram lah tgk dia
    lama lah el x bw budak2 tu main kaat pantai n tepi laut..skun asik hujan je riso lak kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. adikk pakai suar tecit ngan pampers skali..hehehe

      Delete
  3. hamboi..happy nye dia dapat main pantai yer.

    ReplyDelete
  4. seronok adik dapat main pantai

    ReplyDelete
  5. wahhhh..bestnyer nani mandi pantai..=)

    ReplyDelete
  6. muke hepi je adik dpt main pasir ye...:-)

    ReplyDelete