Followers

Friday 15 February 2013

BBQ TIME!!!!

SALAM....

Semalam...akak aku ada buat makan2 sempena nak meraikan pengantin baru (my twin ler tuu..soo...kitorang plan buat BBQ skali....akak aku as tuan rumah buat nasik...mee goreng..bihun..n sponsor 3 ekor ayam ..ikan pari untuk BBQ...kembar aku pulak..sponsor lamb untuk BBQ and aku ngan en somi sponsor ayam jugak n hotdog..hehehe...tup2 bila tgk..ya ampunnn..punyerlah banyak..sib baik habis ko....

ekcelly kat Terengganu nie (aku xsure kat negeri lain pun sama ke tak) biasanya pengantin baru akan diraikan ngan makan2 oleh mak2 sedare or adik beradik si pengantin...n parent in laws jugak dijemput sebagai tanda perkenalan lah kann....supaya masing2 kenal ngan sedara masing2...haahh..giteww... soo..semalam akak aku punyer turn lah jemput makan...hehehe.. ramai jugak sedare mara yg dijemput..seronok tau berkumpul ramai2 cenggini =)


yer..itu dia pengantin baru yg diraikan tu..yg baju kuning hitam tu..hihihihi..my twin... tudung biru tu my sister yg no 2...n tudung hijau tu cousin aku... gambar atas kiri tu mak sedare aku n sepupu =) hahhhh..yg kat belakang tu..tudung purple mengadap kamera tu..my mom...hehe..sib baik ada jugak gambar my mom..gambar ayah jer xder..hukhukhuk



yg tgh dukung anak sedare aku tu lah suami my twin...kecik ajer tuannyer..hehehehe... en somi pulak yg pakai baju merah yg tgh kusyuk bakar ayam tu..hehehehe....n of course adikk hannani duk main patung..hahaha..tapii kejap jer dia duk diam..pastu sibuk merayap..suka bebenor lah ramai org...dah dapat kaki pulak..mmg merayap jer lah dia....

ini dia tuan tanah..berbaju biru...akak aku yg sulong.... hmm..lam gambar nie abang aku n adik lelaki xder...sbb adik aku kena jaga rumah n abang aku xbalik kampung minggu nie...huhuhu.... hah..yg gambar ngan adikk nie..sepupu adikk..anak akak aku yg sulong =)....apa2 pun mmg semua makanan best!!! BBQ pun best sesangat!!! nak2 lamb..fuhhh mmg aku suka...ok lah..daaaa.... 




MAMA ILA

4 comments:

  1. wah, bestnya bbq, familiy alyn pun dulu selalu buat event bbq ni..dapat mengeratkan hubungan antara ahli keluarga..:)

    ReplyDelete
  2. best nya BBQ beramai-ramai..adik suka leww tu ramai kawan..hehe..
    Oh kt Ganu mcm tu ye Ila??.. bagus juga kan..so, semua family dpt mengenali ahli keluarga baru..:)

    ReplyDelete
  3. best kumpul ramai2 cam ni..nak2 ada acara makan2..lg lah meriah kecoh hahahaha

    ReplyDelete
  4. "mengenal menantu" kan orang kata.. ker? janji makanan mantap ha.

    ReplyDelete