Followers

Wednesday, 5 December 2012

ADIKK 4 BULAN - 7 BULAN

SALAM...

aritu..aku dah critekan pasal adikk dari lahir hingga umur 3 bulan kat sini... n3 kali nie aku nk criter n tepek gambar2 adikk dr umur 4 bulan hinggalah 7 bulan..untuk kenangan aku n adikk bila dia besar nanti =)

4 Bulan

masuk umur adikk 4 bula kitorang start botakkan kepala dia..hihi..asal2 nyer mmg aku xnak botakkan..sebab rambut adikk mmg lebat sebelum nie..tapi bila kitorang dapat tahu adikk ada eczema..n dia selalu gatal2 kat kepala..jadinyer aku n en somi setuju untuk membotakkan kepala adikk =)


 


 
 
5 Bulan
 
adikk masa umur 5 bulan mmg nampak sgt dia bambam..geramm..famili aku panggil adikk 'kojek' sebab dia botak..hihihi..mmg aku suka sgt masa nie..sbb dia bambam + botak..ngee..sbb pas2 tu adikk da start aktif..n berat badan dia dah start turun..huhu
 


 





6 Bulan
 
masuk umur 6 bulan..berat badan turun sket sbb adikk da start aktif..n dah start merangkak...
 


 


 
7 Bulan
 
masuk 7 bulan pulak..adikk makin lasak..n kitorang laki bini start gunakan walker =) huhu..ada walker barulah kurang sket penat..hahahha...n masa umur adikk 7 bulan larr..adikk 1st time dapat demam...
 



 


hah..nie lerr gambar2 adikk dari 4 bulan hingga 7 bulan..dapat dilihat disitu..muka adikk yg bertambah dewasa dari hari ke hari....hihi... yg penting ...kadang2 aku rindu nk tgk wajah n aksi2 adikk masa dia beby n kecik2 dulu...cepatnyer masa berlalu...bulan januari nanti dah nk masuk setahun...huhu... besar sudah beby mama =)

daa...

8 comments:

  1. Adik dah besar...
    makin comel lagi... tak terasa kan kan Ila..
    dulu Kak pun mcm tu.. sedar2 Pa'e dah nk masuk 3 tahun... mcm baru semalam lahir kan dia...
    Alhamdulillah....;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu larr atie..kejap jer rasernyer..tup2 nanti dah nk masuk setahun..rindu zaman adikk masa beby..hihi..

      Delete
  2. Walau dah kena botakkan tetap comel itulah baby.
    Kita tengok pun tak puas-puas kan..
    Kakak suka tengok dia senyum - macam gelihati sangat gayanya:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..akak..adikk ni..masa kecik2 mmg suke gelak..kalau agah sket jer dah gelak... skang dah besar2 nie susah pulak dia nk senyum..huhu.. duk rindu dia masa beby..nie r yg tepek gambar 2 nie..hihi

      Delete
  3. alalaaa comel dah makin besar ye..cute! :D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hihi..skang pipi adikk dah x berapa nk bambam..huhu

      Delete