Followers

Tuesday, 18 December 2012

WORDLESS WEDNESDAY # 11

SALAM....

Haaaaahhhhhh..ini budak buat apa ek kat handbeg mama...



daaaaaaaaaaaa
 
 
 
 
MAMA ILA

15 comments:

  1. anboii adik nak amik lipstick mama dalam handbag tuuuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...adikk suke bebenor wat spot check handbeg mama

      Delete
  2. Adik cari duit nak beli jajan...hehe:)
    besar2 nti cari make up plak nk main make up mama...hhihi:D

    ReplyDelete
  3. Bila semua isi dah keluar baru puas hati adik kan..

    ReplyDelete
  4. nak bawak lari mane handbag mama tu.....nak ajak mama gi shopping ek..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..shopping..yeay!!! adikk sukeeeee

      Delete
  5. nak menyelongkar beg mama dia la tu, anak2 eija mmg la suka menyelongkar handbag mama dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..budak2 mmg suka kann selongkar handbeg..sebab semua mendalah ada kat dalam tuhhhh..hehehehe

      Delete
  6. adik bt spotcheck tu..hehehe..mane tau ade ole2 dalam handbag mama dia..hihihi..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...dah besar sket nanti mesti tunggu balik keje mama bawak balik apa..

      Delete
  7. ololo comeynye.. baby tu nak minx duit agaknye..mcm x faham2 mama dia ni huhu

    ReplyDelete