Followers

Saturday 15 December 2012

ADIKK YG SUKA PAKAI PUTING TERBALIK =)

SALAM...

Ahad sudah...hohohoh..selamat bekerja kepada kengkawan yg berada di Terengganu n Kelantan... weekend baru2 nie..xder apa2 yg menarik sgt..biasa2 ajer.. hmmm...hah..cuma nyer jumaat malam tuh famili aku celebrate birthday my dad n adik aku yg bongsu... keluar makan2 ngan famili...sedapppp!!! nanti aku criter next n3...hihihi

hah...habit adikk kan...suke bebenor hisap puting terbalik..kalau korang perasan gambar2 yg dia tgh hisap puting..byk yg puting tu terbalik..kihkih..kalau dia sendiri yg pakai..mmg camtu...agak2 nyer lagi selesa hisap camtu kottt...hahahaha... en somi suka sgt tgk dia adikk pakai terbalik camtu..nakal jer muka dia hahh..

ini dia budak yg suka hisap puting terbalik..kehkehkeh...siap tunjuk2 lagi ek.. skang nie dia bukan hisap sgt..dia buat kunyahh...haihh..

4 comments:

  1. hihii... suka kunyah.. sama lah dgn abg Pa'e tu hah..la ni pun dok kunyah puting susu botol dia..kejap2 kena tukar..hehe..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sama ek ngan abg Pa'e...sib baik skang nie gigi baru tumbuh..nanti dah besar sket..mmg kene wat stock puting r...hihihi

      Delete
  2. ttp COMEL ;-)

    ~~salam kenal..org ganu gok ye?? sy duk cukai , kemaman...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye...salam kenal...saya duk losong...abg saya ada duduk kemaman..kat area binjai kalu x silap.. =)

      Delete