Followers

Friday 7 December 2012

BREAKFAST - KILLINEY KOPITIAM

SALAM...

selamat pagi..huhu..aisehh..malam nie mata xnak lelap r pulak..penangan kopi ais tgh2 malam...huhu..padam muka..ekcelly aku baru jer siap type nama2 jemputan untuk majlis kawen kembar aku..esok nk print kat sticker paper n tampal kat kad jemputan..huhu..sebab my dad cakap nk senarai nie esok..bertungkus lumus larr si anak nie buat..hohoho..[anak solehah kannn..memang camni..ngeee]

ok..ok..before aku start ngantuk..baik aku siapkan n3 nie cepat2..hihi.. pagi tadi kitorang breakfast kat Killiney Kopitiam..aku ngan en somi mmg suke breakfast kat sini..kirenyer antara tempat2 breakfast kegemaran kitorang r..huhu..mmg sedap2 makanan dia..aku boleh puji..tempat pun best..siap aircond bagai..

aircond r salah satu sbb aku suka breakfast kat sini..adikk kan puteri lilin..xleh panas2..kang naik merah2 kat muka n badan dia..hoho... adikk cam biasa..aku bawak bubur nasi yg homemade punyer..

hahh..budak comot makan bubur..skang nie kalau letak lam baby chair..kejap jer laku..sat gi dia sibuk nk bangun..


en somi order..kueh teow goreng kerang..mmg best..aku dah pernah makan.. kepok xleh tinggal..org ganu katakann..hihi

aku pulak makan nasi goreng udang..hoho..lapar punyer pasal..luper nk snap sebelum makan..da abis baru ingat..tinggallah kepala udang jer.. nie pun sedap!!..haha

ok...itu jer nk criter..mata dah ngantuk..sok nk tolong kembar aku siapkan apa2 yg patut..kang lewat pulak terjaga..

daaaa..nite all =)


4 comments:

  1. Sedap nya makan sampai tinggal kepala udang je kan Ila...haha... Adik makan bubur home made..rajin mummy masakm:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi...sedap... haah...alhamdulillah..setakat nie if xgi mana2 kluar dr terengganu...adikk makan bubur homemade..

      Delete
  2. malam2 baca blog pasal makanan membuatkn perut ni meronta2 di isi! sedapnyer!!

    ReplyDelete