Followers

Tuesday 18 December 2012

MAKAN2 SEMPENA BIRTHDAY - PARADISE DELUXE RESTAURANT

SALAM...

Jumaat malam yg lepas...famili aku dinner kat luar ramai2 sempena birthday my dad (16.12.12) dan jugak adik aku yg bongsu..5.12.12.. ekcelly birthday my dad sambut awal sbb..jumaat tu..seme adik beradik aku ada sbb kembar aku kawen 12.12.12 tuh... nak tunggu 16hb kann..abang aku dah balik kemaman...hohoho...

kalau org ganu...Restoran Paradise Deluxe nie mmg dah terkenal dgn masakan lauk2 panas nie..tomyam dia mmg superb r...daging..udang...ikan 3 rasa dia..ayam lemon/mangga..huhu..mmg best..malam tuh akak aku yg order n pilih menu...soo...aku xtahu lah menu malam tuh nama dia aper..hihihi...yg penting cukup lengkap..lauk tomyam..ayam..udang..daging..kailan..ikan..semua ada..bestttt..hihi... pastu akak aku beli kek kecik satu untuk my dad n adik aku potong..kitorang book 2 meja..mmg puas n kenyang kitorang malam tuh...harga??? aku xtahu..sbb my dad yg bayar..hihi..birthday my dad..my dad yg bayar???? errkkkk.. aku x salah..my dad yg nk blanjer..muahahaha..

inilah menu yg kitorang makan malam tuh..hoho..semua best..sedappp hingga menjilat jari...kihkih
 sesi potong kek..hihi...
 
tiba2..ramai jer  nyibuk nak masuk lam gambar...kihkihkih
ohh..my mom n my dad..love u sooo much!!!!
 
en somi n adikk..hihihi..tu akak ipar aku..tgh cedok nasi..hahahaha..
aku?? tukang amik gambar jerr  =(
 
meja lagi satu..abang, akak aku no 2, akak ipar aku n budak2 kecik...meja nie ada xhabis lauk2 nyer..rugi..meja aku n my dad..licinnnnn...
 
adikk yg x duduk diam..tgk makanan byk sangattt..tapi dia xleh makan..kesian..tapi aku suap isi ikan tuh..lembut..nasib x allergic..hohoho..byk suap jugak dia mkn..
 


anak buah aku yg comel lote nie..huhu..diamm jer dia tgk org..
tgk mata anak buah aku ngan mata adikk..sama kannnn..hihi..
 
HEPPY BIRTHDAY TO MY DAD N EPY!!!!
 
 
ok...daaaaa....
 
 


7 comments:

  1. tengok kek teringat besday mak bulan ni...

    ReplyDelete
  2. sedapnya ila... nak sikit..
    opps dah abis lah.ekekek
    happy bday buat ayh ila dan jg adik.:)

    ReplyDelete
  3. wahh...sedap2 makanan tu Ila...terliur...hihi...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh datang ganu..ila bawak gi makan sana =)

      Delete
  4. wah..best nya dpt wish 1 family..^_^

    #saya follow sini..selamat berkenalan...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye cik Que..thanks.. selamat berkenalan.. =)

      Delete