Followers

Monday 3 December 2012

SEPUPU-SEPUPU HANNANI A.K.A ADIKK

SALAM....

n3 aku arini berkisarkan anak2 buah aku a.k.a sepupu adikk...huhu..jarang2 sangat kann aku criter pasal anak buah nie..hihi..kalau before kawen n dapat anak..diaorang2 nie larr yg aku jaga..kalau anak akak aku tu..dari anak first sampai anak ke 3 aku ngan twin  aku yang tolong jagakan..even malam2 masa akak aku tgh pantang..memang aku ngan twin yg akan temankan n tdo skali ngan diaorg..baikkan mak sedare diaorg...hewww..hewww..

ekcelly aku ada 6 orang anak sedare..2 dari anak abg aku..n lagi 4 anak akak aku yg sulong..anak abang aku..aku xjaga masa beby..sebabnyer abang aku keje n duk kat kl...tapii..kalau anak akak aku..mmg aku selaluuuuuu jaga..hihi..maklumlah..akak aku sampai anak ke 3 still duk umah parent..masuk anak ke 4 barulah dia pindah duk rumah asing...hihi..

meh aku kenalkan sorang2 yer... =)

1) AFIFI
Afifi

 

anak sedare aku yg sulong namanyer Afifi..huhu..dulu2 masa kecik mmg aku selalu peluk cium dia..almaklumlah anak sedare pertama...penuh kasih sayang kitorang kasik..huhu..sangat comel masa kecik ngan bambam nyer...sampai skang pun still bambam.. ^ _ ^

hah...xpercaya??? tengokk..nie gambar tahun lepas..yg pakai topi koboi...still bambam..hahahha..
yg nakal sorang lagi tu adik dia..Arifuddin =) nakal nyer ya ampunnnnn... * __ *

 2) ARIFUDDIN


hah...nie ler anak sedare aku yg nakal tu...hihihih...adik kepada afifi..masa kecik2 kiut miut jer..diammmmm jer....skang nie..ya ampunnnn...rasa nk gigit2 jer..nakal sangat!!!! kalau menagis..leh sampai sejam tau...susah nk pujuk.. *__*

 
 
 
3) KHALISAH SALSABILA
 
Khalisah nie anak akak aku yg sulong..a.k.a. cucu pompuan sulong..huhu...masa beby jgn cakap r..mmg jadi kesayangan famili lah masa tu...
 

 

masa kecik..mmg comel sesangat!!!! bila makin besar..makin ayu..huhu..senyum pun..ala2 gadis melayu gitu..hahaha
 
budak yg berbaju gaun pink + cardigan..hihi
 
 
4) KHALIL AMIN
 
Khalil amin nie pulak..anak akak aku no 2..hihi..diam2 berisi...manja pun ya ampunnnn....adik beradik dia semua pompuan..dia jer lelaki...tapi manjer nyer kalah si kakak ....kuat merajuk...kuat menangis..kihkih...kalau dulu2 takut tgk orang..kalau ada tetamu..berlari gi nyorok..kahkah..
 



hahh...tgk tuh..masa nie kan ramai orang yg datang...berkepit ngan ibu dia...time org nak amik gambar dia pusing..hahaha..xnak amik gambar ^ __ ^
 
ini lah dia si budak encem...tapi manjaaaaaaaaa...... huhu..
 
5) KHALILAH ATIYAH
 
Anak sedare aku yg ke 5..khalilah atiyah..kitorang panggil yaya..hihi..kesayangan parent aku...si kakak dah turun jadi no 2...ngeeeee... mmg comel..gerammm sangat ngan yaya...sangat mesra ngan sape2 yg dia jumpe..walaupun dia  x kenal..siap leh duk atas  riba org tu lagi....suh kiss dia kiss...haha.. sangat queen control!!! hahaha..kalau parent aku tuh..a.k.a. aki ngan wan dia..mmg xleh dukung org lain..kan dia merajuk..jeless.... kalau ibu dia balik keje..rasalah...nk berdukung jer..kalah si adik...
 

 
seee.....sangat mesra alam..semua dia kawan.... =)
 

sangat suka ngan hannani..kalau hannani ada..asyik nk kiss hannani jerr.... haha...
 
hihi..soo comel buat muka busyukkk... =)
 
 
6) KHALILAH AIZATI
 
Si budak kiut miut...muka ala-ala korea...masa kecik..putih melepak... takut ngan org jugakk....kalau org x kenal jgn nk dekat...terusss menangissss... muka pulak.. pemalu..kalau senyum..senyum kumissss jer...budak baik..kalau akak dia..yaya asyik control nk ibu dia...si adik nie redha jer..duduk ngan bibik..hahahha..
 
hah..sangat muka cam korea kannnn...haha..mata besar ok..comel!!
 


ok..inilah kesemua anak sedare kesayangan hamba..hihi..cik la syg semua...n of course adikk adalah cucu bongsu famili aku..kita tgk..pasni siapa pulak yg tambah anak  ^ __^
 
daaaaa..
 
 
 

 




2 comments:

  1. ala..la...la..ramai juga sepupu2 adik kan?.. seronok lah dia nti bila dah pndai main.. ramai kawan2 @ sepupu..hehe..semua pun comel2 loteh deh!..:)
    Lama tk tgk entry baru Ila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..skang nie update blog pun selang sehari..tapi tiap2 hari bukak..selalu blogwalking jer r..hihi

      Delete