Followers

Sunday 9 December 2012

DELIVERY KAD KAWEN

SALAM...

selamat pagi kengkawan.. =) weekend baru2 nie...famili aku sibuk buat persiapan kawen kembar aku yg dah xberapa lama dah lagi nk jadik isteri orang...huhu..aku cam biasa..tugas printing2 nie mmg tugas aku dari azali lagik..kehkeh... tugas aku untuk print kan sticker 'thank you' dan jugak alamat2 untuk para jemputan..hohoho... bersengkang mata gak aku malam tu nk siapkan cepat2..yer r..akad nikah nyer 12.12.12 nie n majlis kenduri pulak 29.12.12...mana x kalut hoiiiii....

dah print..kasi gunting...n tepek kat sampul tu hah... kat dalam kad pulak..kena tulis lagik skali..hah..kann byk keje kat situ..nampak?? bukan sikit pulak tu..dekat satu ribu!!! (tapi yg tulis nie bukan aku wat sengsorang r..erkkk)...hihih..tapi aku suka..baru r nampak busy n meriah kannn...

ok..ok..meh aku tunjuk sket2 hasil keje aku..wahhhh..hasil keje ke tu???? eleh...senang jer... tapi amik masa hokeyyy...



 
ok..dahh..nk wat keje jap...hohoho...
 
daaaaa

11 comments:

  1. Cantik kad nya... tulisan Ila kt dalam tu cantik tak?? ehhehe...
    mesti meriah kan majlis khawin nya nti..
    moga semua berjalan lancar ya Ila...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..mesti r cantik...kehkeh..perasan pulok...
      insyaallah.. =)

      Delete
  2. best nya akad nikah 12.12.12 cantik date :).
    semoga berjalan lancar sume yea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pasal...nak jugak dia date 12.12.12...hoho.. insyaallah =)

      Delete
  3. wah nikah tanggal 12 12 12. bagus tuh

    ReplyDelete
  4. salam

    cantik kad dan tarikh tu 12/12/12..
    kembar lg...wow meriahnya kan..

    follow sini ke 44 (cantik nombor)..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks mama saly..hihi..majlis kembar saya..

      Delete
  5. rajin sungguh mama ila, ni mesti kakak. kakak mesti buat keja lebih hihihihi

    ReplyDelete
  6. hihi..tettttt..silap..hihi.. ila adikk =)

    ReplyDelete