Followers

Monday 24 December 2012

BUDAK EKSYEN NAK JALAN SENDIRI

SALAM...

Adikk skang nie..da eksyen..nak jalan sendri...kadang2 tuh..aku biarkan jer..tgk dia usaha nk jalan..hihi..tapi aku duk dekat r..kann tetiba nak jatuh..aku sempat r nak sambut..hihi

Kalau dia berdiri kat kerusi or meja kannn..nanti dia lepaskan tangan dia...pastu pusingkan badan dia..n berjalan larr 3 4 langkah..hihi..pastu aku teruss sambut sbb nampak cam dah x berapa nak imbang kannn...kann jatuh..aku jugak yang rasa bersalah..hohoho

Kalau aku bawak gi kat tempat yang lapang sket kann..mula larr dia melonjak nak turun..bila dah letak dia berdiri kat bawah...suka ler dia..berjalan sana sini (aku larr yg tukang pegang nyer..lenguh pinggang duk terbongkok ikut dia..hihi).. kadang2 tu aku biarkan dia jalan..aku just pegang sebelah jer tangan dia..dia dah boleh imbangkan badan dia bila aku just pegang sebelah tangan dia..n jalan..

hahh..tengok..eksyen tau ini budak..hihi...suke bebenor kalau dapat berjalan sendiri hahh =)

4 comments:

  1. hihihi..comel adik...
    tak lama lagi dapat kaki boleh lari sana-sini..
    Mama sila kejar adik ya...hihihi..:)

    ReplyDelete
  2. biler dah berjalan mesti lagi seronok kan nanti..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..xsabar nk tgk adikk leh jalan sendiri..leh gi main kat taman permainan =)

      Delete